عضو تحریریه
محمد رستمی

محمد رستمی

،
درباره من:
عضویت: سه شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۴
2

معرفی بازی های Co-op (همکاری چندنفره) کمتر شناخته شده

همیشه وقت‌هایی که دوست و فامیل دورهم جمع می‌شوند بازی‌های چند‌نفره بسیار لذت‌بخش خواهند بود. در این مطلب به معرفی ده عدد از بازی‌های چند‌نفره پرداخته‌ایم که چندان شناخته شده نیستند اما در جمع‌ها بسیار سرگرم‌کننده خواهند بود.

32

بهترین و خاطره انگیز‌ترین بازی‌های کنسول پلی استیشن 1

پلی‌استیشن 1 را شاید بتوان یکی از مهمترین کنسول‌های بازی تاریخ دانست؛ چرا که در زمان خود قوی‌ترین کنسول بود و بازی‌های بسیار موفقی برای آن عرضه شدند. حال قصد داریم مروری دوباره بر بهترین بازی‌های این کنسول داشته باشیم. با زومجی همراه باشید.

11

سونی درحال تسلط‌ یافتن بر بازار واقعیت مجازی است

سونی در حوزه صنعت واقعیت‌مجازی تقریبا رقیبی ندارد و تنها شرکتی است که قرار است امسال برای کنسولش هدست واقعیت مجازی Playstation VR را عرضه کند. تحلیل‌گران پیش‌بینی می‌کنند این شرکت درحال تسلط یافتن به بازار واقعیت مجازی است. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

1

تاریخ عرضه قسمت دوم Hitman هفته آینده مشخص خواهد شد

استودیو IO Interactive اعلام کرد تاریخ عرضه قسمت دوم Hitman که وقایع آن در شهر ساپینزا ایتالیا رخ می‌دهد، هفته بعد مشخص خواهد شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

4

بازی‌های Playstation VR باید حداقل نرخ‌ فریمی برابر ۶۰ داشته‌ باشند

سونی چارچوبی برای توسعه‌دهندگان بازی‌های پلی‌استیشن‌وی‌آر درنظر گرفته است. براساس این چارچوب حداقل نرخ فریم بازی‌های این هدست باید ۶۰ فریم‌ بر‌ثانیه باشد و بازی‌هایی با نرخ فریم پایین تر تایید نخواهند شد. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

3

با برترین ویژگی‌های Doom‌ و بازسازی‌ آنها در نسخه جدید آشنا شوید

همانطور که می‌دانید نسخه چهارم بازی بزرگ Doom بزودی عرضه خواهد شد، بر همین اساس تصمیم گرفتیم در این مطلب به چند مورد از برترین ویژگی‌های این بازی بپردازیم که پتانسیل برترین شوتر سال ۲۰۱۶ را به آن می‌دهد. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

7

کمپانی‌های زیادی قصد ساخت بازی برای هدست Playstation VR را دارند

با داغ شدن تب واقعیت‌مجازی و ورود هدست‌‌های وی‌آر به بازار، ۲۳۰ کمپانی فعال در حوزه بازی‌سازی اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی بازی‌ برای  هدست‌ واقعیت‌مجازی Playstation VR هستند. برای جزئیات بیشتر در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.

1

مشکلات درایور‌های انویدیا همچنان پابرجاست!

انویدیا به منظور رفع مشکلات ناشی از درایور قبلی نسخه‌ی جدیدی از آن را برای کارت‌های گرافیکی خود عرضه کرد، اما نه‌تنها مشکلات رفع نشده، بلکه در برخی موارد شرایط بدتر شده‌ است. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

1

کمپانی نکسون قصد دارد Big Huge Games را خریداری کند

کمپانی Nexon سازنده بازی‌های آزاد و اجتماعی موبایل قصد دارد استودیو Big Huge Games را به قیمت نامشخصی خریداری کند. برای جزئیات بیشتر با زومجی همراه باشید.

XConnect بهترین راهکار برای گیمرهایی که لپ‌تاپ سبک می‌خواهند

کمپانی AMD با استفاده از Xconnect بهترین راهکار برای استفاده از کارت‌گرافیک‌های اکسترنال برروی لپ‌تاپ‌های دارای پورت تاندربالت ۳ را ارائه کرده است. برای جزئیات بیشتر در ادامه با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۱۷