نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۲

انتشار تریلر جدید فیلم Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت

والت دیزنی امروز تریلر جدیدی از فیلم Jungle Cruise با بازی دواین جانسون و امیلی بلانت منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) منتشر شده است. والت دیزنی امروز دومین تریلر رسمی این فیلم اکشن و ماجراجویی را منتشر کرد که در طول این تریلر شاهد تصاویر بیشتری از اتفاقات این فیلم مورد انتظار هستیم. فیلم Jungle Cruise داستان فرانک، کاپیتان یک قایق در پارک تفریحی را دنبال می‌کند که به‌همراه لیلی و برادرش راهی یک ماجراجویی برای یافتن یک درخت جادویی با قدرت‌های شفابخشی می‌شود که در این ماجراجویی آن‌ها باید با حیوانات وحشی و رقیبی آلمانی خود نیز مواجه شوند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، دیزنی پوستر جدیدی از فیلم Jungle Cruise را نیز منتشر کرده که در این پوستر شاهد یک طرح گرافیکی به سبک پوسترهای ایندیانا جونز هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

دواین جانسون و امیلی بلانت در پوستر جدید و گرافیکی فیلم Jungle Cruise

دواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jungle Cruise حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، وظیفه کارگردانی فیلم جانگل کروز را بر عهده داشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جی دی پین، پاتریک مک‌کی و مایکل گرین بوده است.

فیلم Jungle Cruise قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) اکران شود که همزمان با اکران، این فیلم اکشن با قابلیت Premier Access روی دیزنی پلاس نیز پخش خواهد شد که بدین ترتیب بینندگان برای تماشا آن باید ۳۰ دلار پرداخت کنند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده