نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۰۷

اکران همزمان فیلم Jungle Cruise با بازی دواین جانسون در سینماها و دیزنی پلاس

والت دیزنی برنامه اکران فیلم Jungle Cruise با بازی امیلی بلانت و دواین جانسون را تغییر داد و حالا این فیلم قرار است همزمان در سالن‌های سینما و دیزنی پلاس اکران شود.

شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا باعث شد تا اکران فیلم Jungle Cruise (جانگل کروز) تا تابستان سال ۲۰۲۱ عقب بیفتد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برنامه اکران این فیلم اکشن و ماجراجویی مورد انتظار تغییر پیدا کرده است. دیزنی اعلام کرد که فیلم Jungle Cruise قرار است به‌صورت همزمان در تاریخ ۳۰ ژوئیه (۸ مرداد) در سالن‌های سینما و همچنین سرویس استریم دیزنی پلاس پخش شود. البته این فیلم با قابلیت Premier Access روی دیزنی پلاس پخش خواهد شد که بدین ترتیب بینندگان برای تماشا آن باید ۳۰ دلار پرداخت کنند.

این در حالی است که دیزنی اخیرا اعلام کرد که تعداد کاربران دیزنی پلاس به رقم ۱۰۳.۶ میلیون کاربر رسیده استدواین جانسون، امیلی بلانت، جک وایتهال، جسی پلمونس، ادگار رامیرز، پل جیاماتی، ورونیکا فالکون، کوئم گوتیرز، اندی نیمن و دنی روویرا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Jungle Cruise حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ژاومه کویت-سرا، کارگردان فیلم The Shallows (آب‌های کم‌عمق)، وظیفه کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده جی دی پین، پاتریک مک‌کی و مایکل گرین بوده است.

فیلم Jungle Cruise داستان فرانک، کاپیتان یک قایق در پارک تفریحی را دنبال می‌کند که به‌همراه لیلی و برادرش راهی یک ماجراجویی برای یافتن یک درخت جادویی با قدرت‌های فابخشی می‌شود که در این ماجراجویی آن‌ها باید با حیوانات وحشی و رقیبی آلمانی خود نیز مواجه شوند. اسفند ۹۸ بود که دیزنی تریلر رسمی فیلم Jungle Cruise را منتشر کرد و قابل انتظار تریلر جدید آن به‌زودی منتشر شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده