نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۶

پشتیبانی بازی Baldur’s Gate 3 از مولتی‌پلیر بین کنسول ها و کامپیوتر در آینده

استودیو Larian اعلام کرد بخش چندنفره کراس-پلتفرم بازی Baldur’s Gate 3 را توسعه می‌دهد.

استودیو لارین با عرضه بازی Baldur’s Gate 3 روی کامپیوتر و پلی استیشن 5 به موفقیت‌های زیادی رسیده است. این تیم درنظر دارد که اثر تحسین‌شده‌ی خود را تا اواخر امسال روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم منتشر کند. سازندگان تاکنون پشتیبانی از انتقال ذخیره بین پلتفرمی (کراس-سیو) و کوآپ اسپلیت-اسکرین را در نسخه‌های PC و PS5 بازی Baldur’s Gate 3 قرار داده‌اند و حال با تایید لارین، بخش چندنفره میان پلتفرمی در دست ساخت است.

مایکل داوس، مدیر بخش انتشارات لارین، در مصاحبه جدید خود با یوروگیمر توضیح داد که سازندگان Baldur’s Gate 3 در ابتدا قصد داشتند کراس-پلی را در بازی قرار دهند، اما تحقق این هدف قبل از انتشار کامل ممکن نبود. وی در ادامه افزود: «اضافه شدن کراس‌-پلی همیشه در برنامه‌ریزی ما بود. اما می‌دانستیم که برای زمان عرضه بازی آماده نخواهد شد. این ویژگی در برنامه پس از انتشار قرار دارد. اگرچه ما در مورد زمان اضافه شدن کراس-پلی اطلاعاتی داریم، اما نمی‌خواهیم تا زمانی‌که مطمئن نشده‌ایم، تاریخ آن را تعیین کنیم».

لارین قبلا اعلام کرده بود پس از انتشار Baldur’s Gate 3 در مورد اضافه شدن کراس-پلی تصمیم می‌گیرد. بنابراین دریافت تاییدیه اضافه شدن آن می‌تواند برای بازیکنان خوشحال‌کننده باشد. هنوز مشخص نیست قابلیت کراس-پلی چه زمانی در دسترس قرار می‌گیرد و تیم لارین در حال حاضر مشغول توسعه به‌روزرسانی‌ها برای گسترش پایان‌بندی سرنوشت شخصیت‌ها و بهبود عملکرد بازی در اکت سوم است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره بازی Baldur’s Gate 3 را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده