// شنبه, ۵ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۰

تصویر جدید بازی Twelve Minutes به سبک پوستر فیلم ها

به‌تازگی پوستری از بازی مستقل و داستانی Twelve Minutes منتشر شده است که شبیه به پوستر فیلم‌ها است.

بازی Twelve Minutes که توسط لوئیس آنتونیو و تیمش از استودیو Annapurna در حال توسعه است، به‌عنوان یکی از بازی‌های انحصاری کنسول‌های نسل جدید ایکس باکس در زمان عرضه معرفی شده است. 12 Minutes روایت‌گر داستان مردی است که از سر کار به خانه بر می‌گردد و در حال گذارندن وقت با همسرش است، اما ناگهان پلیس به خانه آن‌ها آمده و قصد دستگیر کردن همسر شخصیت اصلی را دارد. 

به‌تازگی یک پوستر رسمی با الهام از فیلم‌های سینمایی در وب سایت بازی Twelve Minutes به اشتراک گذاشته شده است. این پوستر توسط Mocean طراحی شده است و از فیلم‌هایی تأثیر گرفته که کارگردان بازی لوئیز آنتونیو را تحت تأثیر قرار داده است.

آنتونیو در این‌باره گفت: «همان‌طور که می‌دانید من طرفدار فیلم‌های سینمایی هستم و بازی Twelve Minutes از کار استادانی مانند هیچکاک، کوبریک و فینچر الهام گرفته شده است که ژانر هیجان انگیز - روانشناختی را پایه گذاری کرده‌اند. این سازندگان قدرتی دارند که با استفاده از تصاویر داستان می‌گویند. این افراد با فیلم‌هایشان، ترکیب‌ها و صحنه‌های هنری را خلق کرده‌اند که به اندازه کلماتی که از دهان بازیگران بیرون می‌آیند، در آشکار کردن داستان و شخصیت اثر مهم هستند.» 
پوستر فیلم مانند بازی Twelve Minutes

آنتونیو در ادامه گفت: «دوست دارد بازی Twelve Minutes یک کمپین بازاریابی مطابق با فیلم‌های آن ژانر داشته باشد. پوستر متناسب با روایت‌ها و مضامین بازی طراحی شده و همچنین به قدری زیبا است که می‌توانید آن را به دیوار آویزان کنید.»

بازی Twelve Minutes یک بازی ماجراجویی با شیوه‌ی کارکرد چرخه زمانی بازی که در آن یک مرد در یک چرخه ۱۲ دقیقه‌ای گیر افتاده است. در این حین، شخصی که ادعا می‌کند پلیس است، همسرش را به قتل پدرش متهم می‌کند و سرانجام در هنگام بازجویی مرد را می‌کشد.

این بازی پس از یک‌ بار تأخیر خوردن در سال ۲۰۲۰ حالا قرار است در تاریخ ۱۹ اوت ۲۰۲۱ (۲۸ مرداد ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شود.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده