// سه شنبه, ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۷

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Splatoon 3

در جریان هفته منتهی به ۱۹ شهریور ماه، بازی Splatoon 3 توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند.

در هفته گذشته شاهد عرضه بازی The Last of Us part 1 بودیم و توانست صدر جدول فروش هفتگی انگلستان را از آن خود کند. این در حالی است که در هفته منتهی به ۱۹ شهریور ماه، بازی Splatoon 3 در هفته اول فروش خود عملکردی خوبی را از خود به جا گذاشت و جدیدترین انحصاری نینتندو سوییچ رتبه اول را از آن خود کرده است.

از نظر فروش فیزیکی، Splatoon 3 نسبت‌به نسخه دوم و زمان عرضه خود ۹ درصد افت فروش داشته است. بااین‌حال Splatoon 3 محصولی است که روی بخش آنلاین تمرکز دارد و احتمال دارد بیشترین فروش آن مربوط‌به نسخه‌های دیجیتالی باشد. در ادامه، بازی Horizon Forbidden West دوم شده و Mario Kart 8 Deluxe هم رتبه سوم را به خود اختصاص داده است. همچنین بازی The Last of Us Part 1 هم در جایگاه چهارم قرار گرفته و Nintendo Switch Sports هم پنجم شده است.

در نیمه دوم جدول، NBA 2K23 هم در هفته اول انتشار خود جایگاه ششم را به خود اختصاص داده است و Animal Crossing: New Horizons هم هفتم شده است. در انتهای جدول، نسخه نینتندو سوییچ Minecraft هشتم شده و بازی‌های Saints Row و Pokemon Legends: Arceus به‌ترتیب نهم و دهم شده‌اند. در ادامه می‌توانید فهرست کامل ۱۰ بازی برتر هفته منتهی به ۱۹ شهریور ماه جدول فروش هفتگی انگلستان را در زومجی مشاهده کرده و نظرات خود را هم با ما در میان بگذارید.

جدول فروش بریتانیا

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱-Splatoon 3هفته اول انتشار
۲۲Horizon Forbidden West-
۳۵Mario Kart 8 Deluxe-
۴۱The Last of Us part 1-
۵۷Nintendo Switch Sports-
۶-NBA 2K23هفته اول انتشار
۷۹Animal Crossing: New Horizons-
۸۱۰نسخه نینتندو سوییچ Minecraft-
۹۶Saints Row-
۱۰۵Pokemon Legends: Arceus-


منبع Gamesindustry
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده