').attr('href','https://cdn.zoomg.ir/zoomg/ui/css/fonts.min.css'));
خدای جنگ (God of War) یک مجموعه اکشن ماجراجویی با المان های هک اند اسلش است که اولین نسخه از آن در سال ۲۰۰۵ عرضه و سونی سانتا مونیکا وظیفه توسعه آن را برعهده دارد.
تاد پاپی، کارگردان هنری سری God Of War و کارگردان بازی God of War: Ascension که پس از اتمام مراحل ساخت این بازی به شرکت کرایتک پیوست، اخیرا به استودیو کلاود ایمپِریوم (Cloud Imperium)، سازندگان بازی موردانتظار Star Citizen پیوسته است. با زومجی همراه باشید.
اگرچه بازی The Order: 1886 به دلیل صحنههای سینمایی و QTE های زیاد مورد استقبال برخی از گیمرها واقع نشد، اما تمام کاربرانی که این بازی را تجربه کردند به ستایش گرافیک بسیار زیبای آن پرداختند. در این میان مدیر بخش تکنولوژی استودیو سانتا مونیکا هم به انجام این کار پرداخته و اظهار داشت که گرافیک The Order: 1886 مرزهای تازهای را برای گرافیک بازیهای ویدیویی خلق کرده است. با زومجی همراه باشید.
در مصاحبه DualShockers با آندریا پِسینو مدیر ارشد فناوری ردی ات داون، از او سوال میشود که آیا شاهد پیشرفتی مانند سری God of War در پیاسپی، برای بازیهای این شرکت در پلیاستیشن 4 خواهیم بود؟ با صحبتهای او همراه زومجی باشید.
بازیهای انحصاری، یکی از مشخصهها و دلایل اصلی است که ما را به سمت خرید یک کنسول سوق میدهد. در این مقاله، نگاهی به برترین بازیهای انحصاری کنسول نسل هفتمی پلیاستیشن 3 میاندازیم تا ببینیم که آیا هنوز هم در سال ۲۰۱۵ ارزش دارد آنها را تجربه کنیم یا خیر.
روز گذشته شَنون اِستاداِستیل، مدیر استودیوی سانتا مونیکا، سازندهی مجموعهی God of War، پیامی را برای طرفداران این استودیو منتشر کرد و اطلاعات مهمی را در رابطه با آیندهی این شرکت، سال ۲۰۱۵ و رویداد PlayStation Experience سال آینده با طرفداران به اشتراک گذاشت. با زومجی همراه باشید.
کوری بالروگ یکی از کارگردانان استودیو سانتا مونیکا در جریان مراسم PlayStation Experience، ساخت قسمت بعدی سری God of War را تایید کرد. در ادامه با زومجی همراه باشید.
دیوید جفی (David Jaffe)، خالق سری God Of War و Twisted Metal، یکی از سازندگان شوخ طبع صنعت بازیهای رایانهای است.