نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۳ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۴۲

شایعه: سانتا مونیکا بازسازی God of War: Ascension را هم در دست اقدام دارد

با وجود اینکه استودیو سانتا مونیکا با صدای بلند اعلام کرد به غیر از God of War III: Remastered هیچ نسخه دیگری از سری خدای جنگ برای پلی‌استیشن 4 بازسازی نمی‌کند، اما یکی از منابع داخلی عقیده دارد این استودیو به صورت جداگانه در حال بازسازی God of War: Ascension برای کنسول نسل هشتمی سونی است. با زومجی همراه باشید.
زمانی که سانتا مونیکا از بازسازی God of War III: Remastered خبر داد، برخی از طرفداران برای بازسازی نکردن بازی God of War: Ascension در کنار این بازی ناراحت شدند. شینوبی ۶۰۲، یکی از منابع داخلی صنعت بازی‌های رایانه‌ای اخیرا اعلام کرد سانتا مونیکا در حال بازسازی God of War: Ascension برای پلی‌استیشن 4 است و به صورت جداگانه این بازی را برای کنسول نسل هشتمی سونی عرضه می‌کند:
پس از معرفی God of War III: Remastered برای پلی‌استیشن 4، با یکی از همکاران خود در سانتا مونیکا صحبت کردم و این شخص به من گفت بازسازی God of War: Ascension هم در سانتا مونیکا در دست اقدام قرار دارد و در تاریخ دیگری خبر بازسازی آن اعلام می‌شود.
شینوبی در رابطه با دلیل معرفی نکردن بازسازی God of War: Ascension همزمان با God of War III: Remastered گفت:
ظاهرا بازسازی این دو بازی کار مشکلی بوده و سانتا مونیکا با پروژه‌هایی که در دست ساخت دارد نتوانسته این دو بازی را به صورت همزمان بازسازی کند.
نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا باید صحبت‌های سانتا مونیکا در رابطه با بازسازی نکردن نسخه‌های دیگری سری خدای جنگ یا اصرار شینوبی مبنی بر بازسازی God of War: Ascension برای پلی‌استیشن 4 را قبول کرد؟ در حال حاضر طرفداران در تاریخ تاریخ ۱۷ جولای ۲۰۱۵ (بیست و ششم تیر ۱۳۹۴) می‌توانند ماجراجویی‌های جدید کریتوس در God of War III: Remastered را روی کنسول پلی‌استیشن 4 تجربه کنند. بازی God of War III: Remastered با رزولوشن 1080p و نرخ فریم ۶۰ اجرا خواهد شد و قیمت آن هم ۳۹.۹۹ دلار خواهد بود. منبع: Gamepur


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده