نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

کریتوس تا ده روز دیگر با شمشیرهای خونین خود به بازی Shovel Knight می آید

استودیو یات کلاب در رویداد Playstation Experience اعلام کرد نسخه پلی‌استیشن بازی Shovel Knight شامل محتوای انحصاری خواهد بود. این استودیو امروز در خبری تاریخ انتشار نسخه پلی‌استیشن بازی و اطلاعاتی از محتوای انحصاری آن که شامل حضور شخصیت کریتوس در آن می‌شود را منتشر کرد.
نسخه پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا بازی Shovel Knight در تاریخ ۲۱ آپریل (اول اردیبهشت) منتشر خواهد شد و خریداران شاهد حضور کریتوس در این بازی خواهند بود. کریتوس به عنوان یک باس‌فایت در بازی حاضر خواهد شد و دیوید دی‌اَنجِلو، یکی از اعضای یات کلاب اعلام کرد یافتن کریتوس در بازی و مبارزه با آن کار ساده‌ای نخواهد بود:
با خوش‌شانسی نمی‌توانید کریتوس را در بازی پیدا کنید. پیدا کردن وی کار ساده‌ای نیست و به شما پیشنهاد می‌کنم برای یافتن او به رازهایی که در بازی وجود دارد توجه کنید. زمانی که رازهای مربوط برای یافتن کریتوس را پیدا کردید، خود او در نقشه بازی ظاهر خواهد شد.
یات کلاب از طریق وبلاگ پلی‌استیشن تصویری را هم از کریتوس در زمان استفاده از شمشیرهای هرج و مرج خود (Blades of Chaos) و ضربه زدن به شخصیت اصلی بازی منتشر کرده که با مراجعه به این وبلاگ، می‌توانید این تصویر حرکتی را تماشا کنید. نسخه پلی‌استیشن بازی Shovel Knight با حضور کریتوس در اول اردیبهشت منتشر خواهد شد. اگر هنوز موفق به تجربه این بازی نشدید یا دوست دارید با اطلاعاتی کامل نسخه پلی‌استیشن آن را تجربه کنید، پبشنهاد می‌کنم نقد و بررسی Shovel Knight در زومجی را مطالعه کنید. منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده