نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۱۵ فروردین ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

استودیوی سانتا مونیکا به دنبال ایجاد «جلوه های ویژه خارق‌العاده» در بازی بعدی خود است

استودیو سانتا مونیکا تقریباً هر کاری که از دستش برمی‌آمده انجام داده که خبر ساخت نسخه‌ی دیگری از God of War درز نکند، اما کمتر خبری در اینترنت پنهان می‌ماند. جدیدترین آگهی استخدام این استودیو، وعده‌ی یک تجربه‌ی حماسی را می‌دهد. با زومجی همراه باشید.
در حالی که استودیو سانتا مونیکا مشغول ساخت نسخه‌ی بازسازی شده‌ی God of War III برای پلی‌استیشن 4 است، آگهی استخدام جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این استودیو به دنبال یک طراح ارشد جلوه‌های ویژه است. با توجه به لیست مسئولیت‌های این شغل، می‌توان حدس و گمان‌هایی راجع به جنبه‌ی هنری بازی بعد سانتا مونیکا زد. آگهی به شرح زیر است: به تیم توسعه‌دهنده‌ی بازی‌ تحسین‌شده‌ی God of War بپیوندید! استودیوی سانتا مونیکا به دنبل یک طراح ارشد جلوه‌های ویژه است تا با ساخت جلوه‌های بصری خارق‌العاده، مرزهای توانایی پلی‌استیشن 4 را گسترش دهد. این شخص در کنار تیم هنری و فنی ما کار خواهد کرد تا جلوه‌های بصری بسازد که گیم‌پلی را بهبود دهند، به ساخت حس و حالی منحصر به فرد برای محیط و اتمسفر بازی کمک کند و تجربه‌های حماسی گوناگون برای بازیکنان به ارمغان آورد. به عنوان یک طراح رشد جلوه‌های ویژه، باید این قابلیت را داشته باشید تا به صورت مفید با کارگردان‌های هنری همکاری کنید و جلوه‌هایی بسازید که چشم‌نواز هستند و در عین حال، با دیگر اعضای تیم توسعه‌دهنده هم کار کنید تا از جنبه‌ی فنی کار نیز مطمئن شوید. به ما کمک کنید تا بازی سطح بالایی بسازیم که پلی‌استیشن 4 را از بقیه‌ی رقبایش متمایز کند. مسئولیت‌ها:
  • ساخت محتوای جلوه‌ها ویژه در تمام جنبه‌های بازی، از محیط طبیعی گرفته تا گیم‌پلی و جلوه‌های شخصیت‌ها و تعامل آن‌ها با اشیای موجود در دنیای بازی
  • داشتن دانش عمیق درباره‌ی ساخت جلوه‌های ویژه‌ی هنری و نرم‌افزار‌ها، ابزار و سیستم‌های مربوط به آن
  • همکاری نزدیک با کارگردان‌ بازی و کارگردان هنری به منظور ارائه‌ی جلوه‌های ویژه‌ی مورد نیاز آن‌ها
  • داشتن دانش قوی از طراحی بازی به منظور ارتباط و مشارکت سودمندتر در بحث‌ها
  • ساخت جلوه‌های ویژه و مجموعه‌ی کتابخانه‌های سایه‌زنی
  • حل و فصل مشکلات مربوط به مراحل توسعه‌ی جلوه‌های ویژه برای دیگر هنرمندان و همچنین بقیه‌ی اعضای تیم
  • داشتن آگاهی از تکنیک‌های بروز و موضوعات داغ در این زمینه و بهبود مهارت‌ها، یادگیری نرم‌افزارهای جدید در کنار متدهای سنتی
  • دارای مهارت مدیریت زمان قوی و مهارت اولویت‌بندی
موارد اشاره شده در این آگهی، بسیار امیدبخش هستند. نه تنها می‌توانیم انتظار جلوه‌های بصری عالی داشته باشیم، بلکه به نظر می‌رسد سانتا مونیکا روی تأثیر جلوه‌های ویژه بر روی گیم‌پلی به منظور بهبود آن تمرکز کرده که عاملی است که کمتر به آن توجه می‌شود. باید منتظر ماند و دید چه زمانی می‌توانیم خبرهای رسمی همراه با اطلاعات بیشتر را بشنویم. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده