// سه شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

Blackhole برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان تایید شد

استودیوی فیولاسافت، تایید کرد که نسخه کامل بازی تحسین‌شده‌ی Blackhole به‌زودی برای کنسول‌های ایکس‌باکس‌وان و پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

Blackhole در سال ۲۰۱۵ برای کامپیوتر های شخصی عرضه شد و نمره‌‌های خوبی توسط منتقدان دریافت کرد. حال بعد از دو سال استودیوی فیولاسافت تایید کرده که نسخه کامل این بازی مستقل در تاریخ ۱۷ مرداد و با قیمت ۱۵ دلار برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود.

Blackhole یک بازی پلتفرمر معمایی بسیار دشوار است که بازیکن‌ها باید با استفاده از کنترل جاذبه و چرخاندن محیط بازی پازل‌ها را حل کنند. داستان بازی در مورد فردی به نام Cofee Guy می‌باشد که سفینه‌اش در سیاه‌چاله‌ای گیر کرده است و باید با پیدا کردن افراد دیگر آن را تعمیر کند.

Blackhole: Complete edition حاوی ۱۳۰ مرحله در دنیاهای مختلف است و بازیکنان می‌توانند محیط تمام این مرحله‌ها را برعکس کنند تا به راه‌ها و آیتم‌های جدیدی برای حل معماها دست پیدا کنند. ورژن کنسولی بازی دارای بخش Challenge Vault خواهد بود که هر هفته مرحله‌ی جدیدی برای رقابت بازیکنان با هم در آن آپلود می‌شود.

نسخه کامل بازی Blackhole شامل تمام بسته‌های الحاقی بازی، ساندترک و آرت بوک دیجیتالی می‌شود.

Blackhole: Complete edition در ۱۷ مرداد برای پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان عرضه می‌شود. چند اسکرین‌شات و تریلر معرفی این بازی را در زیر مشاهده کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده