نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

ارسال نامه غم انگیز ناتی داگ به یکی از بازیکنان عزادار بازی The Last of Us

بازی‌های ویدیویی همیشه محلی برای جمع کردن انسان‌ها در کنار یکدیگر بوده است. زمانی که برخی از بازی‌های را با عزیزان خود تجربه می‌کنیم، احساسات تا حدی بالا می‌رود که نمی‌توان برای آن توصیفی پیدا کرد و در این مطلب، قصد داریم یکی از این داستان‌ها را برای شما تعریف کنیم.

یکی از کاربران فروم ردیت طی سال‌های گذشته با پدر خود بازی Crash از استودیو ناتی داگ را انجام می‌داد و ساعات خوشی را با یکی از عزیزترین شخصیت‌های زندگی خود رقم می‌زد. سال‌ها گذشت و پدر این شخص به علت بیماری، خانه‌نشین شد و همین مسئله، باعث تجربه بازی The Last of Us، یکی دیگر از محصولات ناتی داگ توسط این دو نفر شد.

متاسفانه طی چندوقت اخیر، پدر این کاربر که در ردیت با نام Deadman132489 شناخته می‌شود فوت کرد و خاطرات شیرین زیادی را برای فرزند خود بر جای گذاشت. پس از این اتفاق، Deadman با ارسال نامه‌ای به ناتی داگ، ضمن تشکر از اعضای این استودیو برای ساخت یکی از بهترین خاطرات زندگی با پدرش، اعلام کرد چگونه بازی The Last of Us زندگی او را تغییر داده است.

درحالی که این کاربر هیچ‌گاه انتظار پاسخ از سوی اعضای این استودیو را نداشت، سه ماه بعد نامه‌ای از سوی ناتی داگ برای او ارسال شد:

از این‌که برای ما نامه نوشتی و داستان زندگی‌ات را با ما درمیان گذاشتی سپاسگذاریم. نمی‌توانم حد و اندازه‌ای که این نامه ما را در ناتی داگ تحت تاثیر قرار داد را برایت تعریف کنم. از این‌که می‌دانیم بازی ما یکی از بهترین لحظات زندگی تو و پدرت را رقم زد به خود افتخار می‌کنیم.

داستان‌های این چنینی است که ما زحمات زیادی برای تولید بازی می‌کشیم. از این‌که می‌دانیم بازی The Last of Us زندگی تو را تغییر داده است بسیار لذت بردیم. زمانی که در نامه خود گفتی با تجربه مجدد بازی احساس کردی باری دیگر در کنار پدرت قرار دادی، اشک بر چشمان من جاری شد. نمی‌توانم درد و رنجی که طی چندوقت اخیر تجربه کردی را تصور کنم، اما از این‌که می‌دانم ما برای رد شدن از این غم بزرگ کمک کردیم تحت تاثیر قرار گرفتم.

لطفا از آیتم‌هایی که برایت فرستادیم لذت ببر. امیدواریم از آ‌ن‌ها لذت ببری و همچنان به پشتیبانی از محصولات ما ادامه دهی. زمانی که این آیتم‌ها به دستت رسید، لطفا از طریق ایمیل سایز خود را هم به من بگو، دوست دارم چند تی-شرت یادگاری را هم برای تو ارسال کنم. از این‌که برای ما نامه نوشتی مجددا تشکر می‌کنم، تو الهام‌بخش تمام اعضای ناتی داگ هستی!

درحالی که به خوبی می‌دانم پاسخ ناتی داگ شما را هم شگفت‌انگیز کرده، درادامه شما را دعوت به تماشای آیتم‌های ارسال شده توسط ناتی داگ به این شخص می‌کنم:

نظر شما در رابطه با این داستان غم‌انگیز و پاسخ ناتی داگ نسبت به این کاربر عزادار چیست؟

منبع: Unilad


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده