بازی Assassin’s Creed Red دارای انیمیشن و پارکور جدید خواهد بود
بااینکه شرکت یوبیسافت هنوز جزئیات زیادی از بازی Assassin’s Creed Red ازجمله نام اصلی را اعلام نکرده است اما برخی گزارشها به جزئیات جذابی اشاره دارند. تام هندرسون از اینسایدر گیمینگ گزارش جدیدی درباره بازی Assassin’s Creed آینده به اشتراک گذاشت و توضیح داد پروژه Codename Red بهلطف ویژگیهای انجین ارتقایافته Anvil، فاز تازهای از مسیر توسعه را برای سری در پیش گرفته است.
این انجین ارتقایافته به تمام استودیوهای توسعهدهنده سری Assassin’s Creed اجازه میدهد از یک شاخه واحد و یکپارچه تولید بهره ببرند. همچنین این انجین ویژگیهای تازهای ازجمله رهگیری نورپردازی جهانی و هندسه مجازی را برای توسعه بازیهای آینده مجموعه فراهم میکند. هندرسون در ادامه گزارش خود ادعا کرد یکی از کلیدیترین عناصر گیمپلی در بازی Assassin’s Creed Red مربوطبه ساخت و گسترش پایگاه است.
این ویژگی بهعنوان «تکامل بزرگ سیستم ساخت پایگاه در بازی Assassin's Creed Valhalla» توصیف شده است و به بازیکنها امکان میدهد شهرکهایی بهنام Hideout بسازند و مخفیگاه خود را گسترش دهند. همچنین امکان ساخت انواع کارگاه و ساختمان در نقطه دلخواه و شخصیسازی فضای درون و نمای بیرونی آن در دسترس بازیکن خواهد بود.
بهنظر میرسد بهلطف استفاده از انجین ارتقایافته، تیم توسعه Assassin’s Creed Red مجبور شده است بسیاری از اجزای اصلی بازی ازجمله انیمیشنها و پارکور را مورد بازنگری قرار دهد و سیستم جدیدی از چرخه پویای روز و شب را پیادهسازی کند. هندرسون در ادامه خاطرنشان کرد سیستم مبارزه بازی Assassin’s Creed Red براساس مکانیسمهای Valhalla خلق شده است اما بازیکنها میتوانند منتظر خشونت بیشتر از جمله بریدن سر باشند.
طبق گزارشهای گذشته، داستان بازی Assassin's Creed Red در ژاپن فئودال روایت میشود و مربوطبه ماجراجوییهای دو قهرمان شینوبی و سامورایی قابل کنترل است. این بازی با الهام از دو مجموعه هیتمن و اسپلینتر سل تمرکز بیشتری روی مخفیکاری دارد و قرار است همراهبا آن سیستم هاب و لایو سرویس Assassin’s Creed Infinity برای مجموعه راهاندازی شود.