نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۲

تعداد بازیکن های همزمان استارفیلد در روز اول عرضه در استیم

آمار حداکثر تعداد بازیکن‌های همزمان Starfield در روز اول دسترسی زودهنگام استیم به بیش از ۲۳۴ هزار نفر رسیده است.

با اینکه هنوز چند روز دیگر تا عرضه‌ی عمومی بازی Starfield برای خریدارهای نسخه‌ی عادی فاصله داریم، اما خریداران نسخه‌های گران‌قیمت پریمیوم و Constellation آن موفق شده‌اند زودتر از سایر بازیکن‌ها تجربه خود را شروع کنند. حال آمار منتشرشده نشان می‌دهد بازی در زمان دسترسی زودهنگام قبل از انتشار به موفقیت بزرگی دست یافته است.

طبق اطلاعات منتشرشده توسط SteamDB، اوج بازیکن‌های همزمان بازی Starfield در اولین روز عرضه زودهنگام روی استیم به عدد ۲۳۴ هزار و ۵۰۲ نفر رسیده است. باید توجه داشت که این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس هم در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد و در آینده روی سرویس گیم پس عرضه خواهد شد. با توجه به اینکه پایگاه بازیکن‌های Starfield بین پلتفرم‌ها تقسیم شده است، این آمار استیم چشمگیر به نظر می‌رسد و شروع خوبی برای بازی به شمار می‌آید.

بازی Starfield در حال حاضر نتوانسته است از آمار دو بازی تک‌نفره و نقش‌آفرینی اخیر بتسدا یعنی Fallout 4 با ۴۷۲ هزار و Skyrim با آمار ۲۸۷ هزار بازیکن همزمان عبور کند. با این وجود هنوز بازی برای خریدارهای نسخه‌ی ۷۰ دلاری عرضه نشده است و باید در آینده منتظر آمارهای بیشتر بمانیم. بازی Starfield هم‌اکنون به صورت دسترسی زودهنگام در دسترس بازیکن‌ها قرار دارد و در تاریخ ۱۵ شهریور (۶ سپتامبر) امسال به صورت سراسری روی کامپیوترها و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره جدیدترین اخبار بازی استارفیلد را با ما در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده