نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۷

بازی های نیمه اول آگست ۲۰۲۳ ایکس باکس گیم پس | از Celeste تا لیمبو

مایکروسافت فهرست بازی‌هایی را که قرار است در نیمه اول آگست ۲۰۲۳ به سرویس گیم پس اضافه شوند، تایید و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، بازی‌های نیمه اول آگست ۲۰۲۳ سرویس ایکس باکس گیم پس تایید و معرفی شده‌اند. دارندگان گیم پس می‌توانند از امروز به تجربه بازی Celeste روی کنسول‌ها، پی سی و کلاد بپردازند. همچنین از روز ۳ آگست (۱۲ مرداد) بازی A Short Hike برای دارندگان کنسول‌ها، پی سی و کلاد اضافه خواهد شد. در ادامه بازی Broforce Forever در تاریخ ۸ آگست (۱۷ مرداد) و بازی Limbo در تاریخ ۹ آگست (۱۸ مرداد) در اختیار دارندگان سرویس گیم پس روی کنسول‌ها، پی سی و کلاد قرار خواهد گرفت.

لازم به توضیح است که بازی Celeste و بازی لیمبو در گذشته هم روی گیم پس عرضه شده بودند و حالا قرار است شاهد بازگشت این دو بازی تحسین شده به این سرویس محبوب باشیم. بازی Airborne Kingdom، دیگر بازی گیم پس در نیمه اول آگست است که در تاریخ ۱۰ آگست (۱۹ مرداد) در دسترس کاربران کنسول‌ها، پی سی و کلاد قرار خواهد گرفت. درنهایت هم کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کلاد در تاریخ ۱۵ آگست (۲۴ مرداد) می‌توانند منتظر عرضه بازی Everspace 2 باشند.

همچنین مانند هر ماه، شاهد جدایی تعدادی از بازی‌های گیم پس در تاریخ ۱۵ آگست (۲۴ مرداد) خواهیم بود که کاربران گیم پس می‌توانند تا آن زمان به تجربه این بازی‌ها بپردازند و حتی این بازی‌ها را تا تاریخ اعلام شده با ۲۰ درصد تخفیف خریداری کنند و برای همیشه صاحب آن شوند:

  • بازی Death Stranding (پی‌سی)
  • بازی Edge of Eternity (کنسول‌ها، پی سی و کلاد)
  • بازی Midnight Fight Express (کنسول‌ها، پی سی و کلاد)
  • بازی Total War: Warhammer 3 (پی‌سی)


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده