// دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۲

شایعه: یک بازی فایتینگ جدید از سری Persona در حال ساخت است

یکی از افشاگران معتبر ادعا کرده یک بازی فایتینگ جدید از مجموعه Persona در دست توسعه قرار دارد.

در چند سال آینده طرفداران سری پرسونا دوران خوبی را سپری خواهند کرد. زیرا قرار است در پاییز Persona 5 Tactica عرضه شود و پرسونا ۳ ریلود (ریمیک بازی نقش‌آفرینی Persona 3) هم اوایل ۲۰۲۴ انتشار خواهد یافت. شایعاتی وجود دارد که احتمالا پرسونا ۶ در اواخر ۲۰۲۴ به‌طور انحصاری برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد؛ هرچند هنوز فعلا تاییدیه رسمی صورت نگرفته است.

اگر به این میزان هم قانع نمی‌شوید، گزارش شده یک پرسونای فایتینگ جدید هم در دست توسعه است. به ادعای کاربر Im A Hero Too در توییتر که نام ریمیک پرسونا ۳ را هم لو داده بود، در جواب سوالی که پرسیده بود آیا بازی فایتینگ جدیدی از پرسونا وجود دارد گفت: «بله. من نگفتم لغو شد. این بازی از سال ۲۰۱۵ بسیار تغییر یافته است و فکر نمی‌کنم مشابه کانسپت اولیه باشد».

احتمال دارد این بازی فایتینگ هم اسپین-آف پرسونا ۵ باشد و از جهاتی شبیه به پرسونا ۴ آرنا و Persona 4 Arena Ultimax از آب دربیاید. آرنا آلتیمکس شامل کاراکترهای پرسونا ۳ هم می‌شد، اما معلوم نیست آیا سازنده‌ی بازی مبارزه‌ای احتمالی پرسونا ۵ هم چنین تصمیمی را اتخاذ کند یا خیر.

در دیگر اخبار این مجموعه، بازی Persona 5 Tactica در روز ۲۶ آبان (۱۷ نوامبر) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و پی‌سی عرضه خواهد شد. این ویدئوگیم روی سرویس ایکس باکس گیم پس هم قرار خواهد گرفت و علاوه‌بر قابلیت‌های جدید برای جوکر و مورگانا، میزبان ارینا به‌عنوان شخصیتی جدید است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده