نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۶ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۸

امکان تجربه آزمایشی The Callisto Protocol برای مشترکین پلی استیشن پلاس پریمیوم

مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم هم‌اکنون می‌توانند یک ساعت از بازی The Callisto Protocol را بدون پرداخت هزینه‌ی جداگانه تجربه کنند.

بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی دسترسی یک‌ساعته به بازی ترسناک The Callisto Protocol را در اختیار مشترکین سرویس پلی استیشن پلاس پریمیوم روی پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 قرار داده است. مدت‌زمان دسترسی آزمایشی به کالیستو پروتکل اگرچه در مقایسه با برخی از Game Trialهای دیگر حاضر در سرویس PS Plus Premium کوچک به نظر می‌رسد، اما باز هم می‌تواند نگاه خوبی به بازیکنان نسبت به این بازی ترسناک استودیو استرایکنیگ دیستنس بدهد.

مشترک‌های پلاس پریمیوم به مدت یک ساعت به نسخه‌ی کامل بازی دسترسی دارند و اگر از آن خوش‌شان آمد، می‌توانند به خرید بازی The Callisto Protocol بپردازند. فایل سیو آن‌ها هم بدون مشکل خواهد بود و به‌سادگی بعد از خرید نسخه‌ی کامل می‌توانند به تجربه‌ی بازی ادامه دهند.

بازی The Callisto Protocol چندبه‌روزرسانی مختلف دریافت کرده است و تیم سازنده به‌تازگی آخرین محتوای الحاقی بازی به نام Final Transmission را در دسترس بازیکنان قرار داد. از محتوای دیگری که قبلا به بازی راه پیدا کرده‌اند می‌توان به دو بسته‌ الحاقی Riot Mode و Contagion Mode به همراه مجموعه‌ای جدید از انیمیشن‌های خشن مرگ اشاره کرد.

درحالی‌که بازی The Callisto Protocol نتوانست با استقبال بالای بازیکنان شروع به کار کند، اما تیم سازنده همچنان انواع به‌روزرسانی‌های اصلاحی را برای ارائه‌ تجربه‌ای روان‌تر در اختیار بازیکنان قرار داده است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها امکان رد شدن از صحنه‌های سینمایی را به بازی می‌آورد.

بازی The Callisto Protocol هم‌اکنون روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده