// پنجشنبه, ۱۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

شایعه: تاریخ انتشار بازی EA Sports FC 24 لو رفت

یکی از افشاگران معتبر، تاریخ عرضه بازی EA Sports FC 24 را لو داده است.

چند ماه پیش مشخص شد که راه شرکت EA Sports و فیفا از یکدیگر جدا شده است. بازی FIFA 23 آخرین ویدیوگیم از مجموعه شبیه‌ساز سالانه فوتبال بود که با این لایسنس رسمی توسط شرکت EA عرضه می‌شد. از امسال به بعد نام این مجموعه EA Sports FC است. الکترونیک آرتز اعلام کرد در ماه میلادی جاری از بازی رونمایی خواهد شد و حتی شایعات حاکی از معرفی آن در ۲۱ یا ۲۲ تیر (۱۱ یا ۱۲ ژوئیه) بودند. حالا تاریخ انتشار احتمالی این بازی فوتبالی جدید را می‌دانیم.

با یک لیک قابل‌توجه، تاریخ عرضه EA Sports FC 24 فاش شده است. به‌گزارش billbil-kun، یک افشاگر معتبر در وبسایت Dealabs، این بازی فوتبالی در روز ۷ مهر (۲۹ سپتامبر) منتشر خواهد شد. خریداران نسخه آلتیمیت هم هفت روز زودتر و در ۳۱ شهریور (۲۲ سپتامبر) به این بازی ویدیویی دسترسی خواهند داشت؛ برخلاف فیفا ۲۳ که این دسترسی را ۳ روز زودتر به خریدارهای نسخه‌ی گران‌تر ارائه می‌داد.

با وجود عدم تایید رسمی، این تاریخ با برنامه معمول عرضه فیفا مطابقت دارد. چون معمولا شرکت الکترونیک آرتز در اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر به انتشار جدیدترین بازی فوتبالی خود می‌پردازد. البته همچنان باید منتظر تاییدیه الکترونیک آرتز باشیم و هنوز اطلاعات مورد بحث به‌صورت رسمی تایید نشده است.

با اینکه به‌زودی نام مجموعه فیفا تغییر خواهد کرد، اما حداقل این تغییر در اوج رخ خواهد داد. شرکت EA در همین سال میلادی گفته بود FIFA 23 توانسته طی شش ماه، از مجموع فروش نسخه قبلی خود گذر کند. همچنین در هفته ابتدایی عرضه هم ۱۰.۳ میلیون بازیکن، فیفا ۲۳ را تجربه کردند که رکورد این سری را جابه‌جا کرد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده