نویسنده: فراز پاشایی
// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۷

خروج Road 96 و ۵ بازی دیگر از گیم پس در نیمه دوم ماه ژوئن ۲۰۲۳

مایکروسافت به‌تازگی فهرست آثاری را که قرار است تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۳ از سرویس گیم پس خارج شوند، منتشر کرده است.

در طی روز‌های گذشته اخبار زیادی از شرکت مایکروسافت و کنسول ایکس باکس به دستان رسیده است. این شرکت در جریان شوکیس آخر خود از آثار قابل‌توجهی به‌صورت رسمی رونمایی کرد. درکنار معرفی مدل جدید و مشکی رنگ کنسول ایکس باکس سری اس، مایکروسافت و بتسدا یک نمایش طولانی را از بازی استارفیلد در اختیار علاقه‌مندان گذاشتند.

حال در جریان جدیدترین اخبار دنیای بازی، درحالی‌که بسیاری از طرفداران در انتظار انتشار فهرست بازی‌هایی هستند که نیمه دوم این ماه برای گیم پس عرضه می‌شوند، هم‌اکنون آثار که قرار است ایکس باکس گیم پس و پی سی گیم پس را ترک کند، مشخص شده‌اند. شما عزیزان در ادامه می‌توانید فهرست موردنظر را مشاهده کنید.

والپیپر بازی Omori

  • بازی Matchpoint: Tennis Championships
  • بازی Empire of Sin
  • بازی Empire of Sin (Windows)
  • بازی Road 96
  • بازی Omori
  • بازی DJMAX Respect V
  • بازی Olija

۶ بازی معرفی‌شده تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) گیم پس را ترک خواهند کرد. برای افرادی که به‌دنبال یک چالش واقعی هستند، بازی DJMAX Respect V پیشنهاد می‌شود. اثری که تجربه آن ۱۰۰ها ساعت از وقت شما عزیزان را خواهد گرفت. تجربه بازی Empire of Sin نیز بین ۸۰ الی ۱۰۰ ساعت طول خواهد کشید. در ادامه به بازی Omori می‌رسیم که تکمیل روند آن به ۶۰ الی ۸۰ ساعت زمان نیاز خواهد داشت.

با‌این حال باتوجه‌به فاصله زمانی دو هفته‌ای باقی مانده تا خارج شدن این آثار از گیم پس، شما کاربران گرامی زومجی می‌توانید بازی Matchpoint: Tennis Championships را آغاز کنید. اثری که تجربه آن حدود ۲۰ ساعت طول می‌کشد.

نظر شما عزیزان چیست؟‌ کدام یک از آثار فهرست بالا را تجربه کرده‌اید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده