نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۵۷

دایناسورها به بازی PUBG Mobile اضافه خواهند شد

آپدیت بزرگ بعدی بازی PUBG Mobile محتوای غیرمنتظره‌ای را برای طرفداران این بازی بتل رویال به همراه داشته و اینبار دایناسورها را به آن اضافه خواهد کرد.

براساس اعلام توسعه‌دهندگان بازی PUBG Mobile، آپدیت جدید این بازی تحت عنوان ورژن 2.6، فردا و در تاریخ ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. رویداد The Dinoground به‌عنوان محتوای اصلی این آپدیت تا تاریخ ۱۸ ژوئن ادامه داشته و بازیکنان ازطریق آن می‌توانند محل زندگی دایناسورها را در نقشه Erangel و Livik پیدا کنند. این مناطق که مملؤ از دایناسورها و منابع مختلف است، امکان رام کردن و سواری گرفتن از ولوسیراپتورها، پتروسارها و تی رکس را برای بازیکنان مهیا کرده است.

ولوسیراپتورها می‌توانند با قابلیت پرش بلند خود، امکان دسترسی به سطح بالا را برای بازیکن فراهم کنند و پتروسارها نیز می‌توانند با پرواز بر فراز نقشه دشمنان را در چنگال های خود بگیرند. در مورد قابلیت‌های تی رکس قدرتمند نیز نیاز به گفتن نیست که می‌تواند به‌صورت همزمان چهار نفر را حمل کرده و آسیب زیادی را به دشمن وارد کند.

شما می‌توانید در ادامه تریلری که برای معرفی محتوای آپدیت جدید PUBG Mobile منتشر شده را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر این، مینی گیم‌هایی با تم دایناسورها نیز در بازی پیش‌بینی شده که شامل Pterosaur Hoops می‌شود. این بازی‌های فرعی، از بازیکنان می‌خواهد تا ازطریق حلقه‌هایی که از بالن‌های هوایی آویزان شده عبور کنند. همچنین بازی فرعی دیگری به نام Velociraptor Jumping نیز در بازی قرار گرفته که بازیکنان باید در آن سوار این موجودات ماقبل تاریخی شده و به سکوهای بلند بپرند تا به منابع آن دسترسی پیدا کنند.

آپدیت 2.6 بازی PUBG Mobile علاوه‌بر محتوای دایناسوری خود، به بهبود حالت creative بازی تحت عنوان World of Wonder نیز پرداخته که در توضیحات ارائه شده قابل مشاهده است. همچنین یک قالب جدید مسابقه‌ی پلتفرمر چند نفره نیز درحال اضافه شدن به بازی است. درنهایت، توسعه‌دهندگان این بازی اعلام کردند که با همکاری یک برند جهانی و شناخته شده موتورسیکلت قرار است محتوای جدیدی را برای PUBG Mobile تولید کنند.

همان‌طور که اشاره شد، ورژن 2.6 بازی پابجی موبایل از فردا برای کاربران این بازی در دسترس قرار خواهد گرفت. در نهای نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده