نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۵۹

احتمال عرضه بتای عمومی بازی Street Fighter 6 در این ماه

طبق گزارشی جدید، احتمالا شرکت کپکام بتای عمومی بازی Street Fighter 6 را در این ماه عرضه کند.

شرکت کپکام به‌تازگی ریمیک Resident Evil 4 را به بازار عرضه کرده است و به نظر می‌رسد با آن به موفقیت‌های زیادی دست یابد. بااین‌حال ناشر ژاپنی به این بسنده نکرده و برای ادامه موفقیت‌های خود در ماه‌های آینده برنامه‌های زیادی دارد. یکی از پروژه‌های در دست توسعه کپکام، بازی مبارزه‌ای Street Fighter 6 به شمار می‌آید که برای انتشار در ماه ژوئن برنامه‌ریزی شده است. حال یک گزارش جدید ادعا دارد که احتمالا بازیکنان شانس این را داشته باشند تا در ماه جاری میلادی به تجربه نسخه بتای عمومی این بازی بپردازند.

طبق گفته Eiko Kano، استریمر محبوب ژاپنی که چندین بار در برنامه‌های تلویزیونی کپکام حضور داشته است، این توسعه‌دهنده در نظر دارد تا در این ماه نسخه بتای عمومی بازی Street Fighter 6 را در دسترس بازیکنان قرار دهد. عرضه نسخه‌های بتای عمومی پیش از انتشار بازی‌های مبارزه‌ای، یک امر غیرمعمول نیست و از سوی دیگر شرکت کپکام معمولا پیش از انتشار بازی‌های بزرگ خود، به بازیکنان فرصت تجربه‌ بخش‌های کوتاهی از بازی را می‌دهد. باتوجه‌به این نکته که بازی Street Fighter 6 در اوایل ژوئن آینده منتشر می‌شود، برگزاری یک بتای عمومی در تاریخی که ادعا شده است، منطقی خواهد بود. بااین‌حال برای دریافت اخبار رسمی باید منتظر بیانیه‌های شرکت کپکام بمانیم.

بازی Street Fighter 6 قرار است در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) امسال روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ جدیدترین اخبار بازی Street Fighter 6 را با ما و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده