// پنجشنبه, ۸ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۰

به‌روزرسانی پنکیو بازی دورهمی «پنکو» منتشر شد | رقابت جذاب دانستنی‌ها

پنکو، بازی دورهمی و آنلاین ایرانی اخیرا به‌روزرسانی جدیدی را برای یک بازی دانستنی با نام پنکیو دریافت کرده است که ۸ دی ۱۴۰۱ می‌توانید آن را رایگان بازی کنید.

پیش از این در زومجی بازی پنکو را معرفی کرده بودیم؛ یک بازی دورهمی شامل چند بازی گروهی جذاب که به‌راحتی با دانلود نرم‌افزار آن می‌توانید درکنار پیوستن به بازی‌هایی مانند شب‌های مافیا، اونو، اسم فامیل، رولت روسی و غیره، به روم‌های مختلف برای گفت‌وگو با سایر بازیکنان ایرانی ملحق شوید.

اما اکنون بعد از آغاز رویداد یلدا تا کریسمس بازی پنکو که شامل سه جایزه گوشی موبایل است شاهد انتشار به‌روزرسانی جدیدی هستیم که یک بازی جدید را به مجموعه بازی‌های فوری پنکو اضافه می‌کند. بازی پنکیو درحقیقت یک بازی اطلاعات عمومی و دانستنی است که شاخه‌های متنوعی مانند جغرافیا، تکنولوژی، فوتبال، ریاضی و هوش و کلی شاخه دیگر را دربر می‌گیرد.

بازی پنکیو دانستی ها و اطلاعات عمومی

به‌مناسبت انتشار به‌روزرسانی بازی پنکیو به‌صورت رایگان امشب پنجشنبه ۸ دی‌ماه در دسترسی مخاطبان پنکو قرار دارد. برای حضور در مسابقه باید قبل از شروع بازی در ساعت ۱۰ شب در مسابقه ثبت‌نام کنید. سپس به‌همراه سایر بازیکنان وارد مسابقه می‌شوید و باید ۱۵ سؤال را در مدت زمان مشخص پاسخ دهید. درصورتی که بازیکنی به سوالی اشتباه پاسخ دهد از مسابقه حذف می‌شود و میدان را به سایر بازیکنان واگذار می‌کند.

در انتهای مسابقه تا پایان‌ یافتن ۱۵ سؤال یا حذف آخرین بازیکن، بازی ادامه پیدا می‌کند. بازیکنان درنهایت باتوجه‌به سرعت پاسخگویی و تعداد پاسخ صحیح در جدول رتبه‌بندی قرار خواهند گرفت.

تم سیسیل بازی شب های مافیا پنکو

درکنار بازی «پنکیو» که اصلی‌ترین ویژگی‌ به‌روزرسانی جدید بازی Panco است سازندگان دو نقش جدید بمب‌گذار و فدایی را نیز به بازی مافیا اضافه کرده‌اند تا شرکت‌کننده‌گان در شب‌های مافیا تنوع بیشتری را در زمان بازی کردن داشته باشند. علاوه‌بر این به بازی مافیا درکنار تم عادی یک تم ویژه با رابط کاربری متفاوتی به‌نام «تم سیسیل» نیز اضافه شده است که تغییرات ظاهری محسوسی را درکنار موزیک پس‌زمینه جدید ارائه می‌کند. بااین‌حال اگر از تم عادی بازی‌ مافیا خوشتان می‌آمد هنوز هم می‌توانید با انتخاب تم قدیمی از بازی لذت ببرید.

اگر هنوز بازی پنکو را دانلود نکرده‌اید می‌توانید در ادامه این بازی را برای اندروید یا iOS از لینک پایین دانلود کنید. در صورت مواجه با مشکل در زمان دانلود لطفا اپراتور اینترنت خود را تغییر دهید و بعد از بستن برنامه، مجدد مراحل آپدیت را انجام دهید.

دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ‌استور | دانلود از بازار | دانلود از مایکت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده