// یکشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰

در پنکو امتیاز بگیرید و برنده گوشی موبایل شوید

حضور پلتفرم‌های دورهمی آنلاین در عصر ارتباطات و اینترنت باعث شده که افراد حتی با وجود دوری، به یکدیگر نزدیک‌ شوند.

حضوری از جنس ارتباطات آنلاین که برای دنیای امروز جذابیت‌های مخصوص به خودش را دارد. پلتفرم دورهمی آنلاین پنکو هم یکی از فضاهای مناسب برای بازی و ارتباط صوتی و تصویری است.

پنکو دارای قابلیت‌هایی مانند تماس صوتی و تصویری، امکان ایجاد گروه‌های خصوصی و عمومی، بازی‌های گروهی مثل مافیای آنلاین، منچ، اونو، جرات و حقیقت و ... است که محیطی سرگرم‌کننده و در عین حال ساده برای تعامل دارد. با نزدیک شدن به شب یلدا و حال و هوای سال نوی میلادی و در این روزهایی که شاید دوری، کمتر باعث دور هم جمع شدن افراد می‌شود پنکو برای حضور کاربرانش تخفیف‌ها و جوایز ویژه‌ای‌ را در نظر گرفته است.

از تاریخ 27 آذر تا 11 دی ماه شما می‌توانید با خرید بسته‌های پنکوینی در قرعه‌کشی 3 دستگاه گوشی موبایل سامسونگ A33 شرکت کنید. با خرید در پنکو، امتیاز می‌گیرید. هر چه امتیاز بیشتری داشته باشید، شانس برنده شدن شما هم در قرعه‌کشی بیشتر می‌شود. هم‌چنین برای 10 نفر از شما کاربران، پنکو 10 بسته جایزه یک ماهه پنکو پرو در نظر گرفته است.

در ضمن شما می‌توانید در این مدت از تخفیف‌های محصولات فروشگاه پنکو نیز بهره‌مند شوید. هر روز یکی از محصولات فروشگاه تخفیف ویژه‌ای خواهد داشت. فرصت باهم بودن را در اپلیکیشن پنکو تجربه کنید.

 دانلود از گوگل پلی | دانلود از اپ‌استور | دانلود از بازار | دانلود از مایکت

 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده