// سه شنبه, ۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۳

رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد در آپدیت جدید بازی Sonic Frontiers

در آپدیت ۱.۱۰ بازی Sonic Frontiers چند باگ متفاوت از جمله باگ باس ناپدیدشونده رفع شده است و شاهد بهبودهای عملکردی هم هستیم.

پچ جدید برای بازی Sonic Frontiers منتشر شده است. طبق گفته اکانت توییتر ژاپنی Sonic the Hedgehog، این آپدیت جدید با شماره ۱.۱۰ مشکل ناپدید شدن در هنگام تلاش دوباره برای مبارزه با باس جزیره کرونوس در برخی مواقع را رفع کرده است. همچنین مشکل مرتبط با صفحه نقشه که حتی هنگام رفع شدن حقه بزرگ در جزیره Chaos باز هم حل‌نشده باقی می‌ماند، درست شده است.

طبق این توییت، آپدیت در طی اول هفته (آخر هفته میلادی) برای نسخه‌های پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه شد و در حال منتشر شدن برای دیگر پلتفرم‌ها است. بنابر گفته Update Crazy، دیگر جزئیات این آپدیت شامل موارد زیر است:

  • باگ‌های کرش کردن تصادفی رفع شد.
  • مشکلات مرتبط با صدا حل شد.
  • بهبودهای رابط کاربری صورت پذیرفت.
  • بهینه‌سازی‌های گیم‌پلی انجام شد.
  • بهبودهای عملکردی و ثبات، اجرایی شد.
  • دیگر اصلاحات جزئی اعمال شد.

چشم اندازی از محیط بازی Sonic Frontiers

بازی Sonic Frontiers هنگام عرضه‌ی یک نسخه‌ی پیش‌نمایش به منتقدها با نظرات متفاوتی رو‌به‌رو شده بود. اما نسخه‌ی نهایی توانست بازخورد نسبتا خوبی دریافت کند و نمره متاکریتیک آن ۷۳ شد. همچنین بازی از نظر تعداد بازیکن همزمان روی استیم در مجموعه سونیک رکوردشکنی کرد و با ۱۹.۱۸۱ بازیکن همزمان در صدر این فهرست قرار گرفت. بازی جانشین Sonic Mania با ۱۱.۹۳۷ بازیکن شد که پنج سال پیش به‌دست گیمرها رسیده بود.

در بررسی بازی Sonic Frontiers توسط محمد صادق تواضعی در زومجی نوشته شده است: «Sonic Frontiers شامل ایده‌های جدیدی است و تیم سونیک با قرار دادن سونیک و دوستان او در یک محیط جهان باز، حسابی ریسک کرده است. خروجی کار، لحظات سرگرم‌کننده و دلنشینی را خلق کرده است، اما دراین‌میان مشکلاتی مثل به تکرار افتادن سیستم مبارزات، ساده بودن طراحی سیستم ارتقای سونیک و دیر لود شدن پلتفرم‌ها وجود دارند که سبب شده سونیک فرانتیرز نتواند آنطور که باید و شاید خودنمایی کند».


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده