نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۳۶

انتشار ویدیو جدید از گیم پلی بازی Scorn

به‌تازگی ویدیو جدیدی از گیم‌پلی بازی Scorn منتشر شده است و سازندگان در مورد روند ساخت بازی اطلاعات جدیدی را به اشتراک گذاشته‌اند.

از زمان معرفی بازی اول شخص و ماجراجویی Scorn، جزئیات کمی درباره‌ی بازی ترسناک Ebb Software منتشر شده است. جز اینکه توسعه‌دهندگان این بازی در ماه دسامبر سال گذشته اعلام کردند که Scorn در ماه اکتبر ۲۰۲۲ (آبان-آذر ۱۴۰۱) برای پی سی، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. حالا یوتیوبر Cycu1 ویدیو جدیدی از گیم‌پلی این بازی را فاش کرده که در نگاه اول باید گفت برای طرفداران Alien خیلی آشنا به‌نظر می‌رسد.

علاوه‌براین، توسعه‌دهندگان این بازی اطلاعات جدیدی را در صفحه‌ی کیک استارتر Scorn ارائه کردند که مجدداً نگاه کوتاهی به گیم‌پلی این بازی دارد. در اینجا به‌طور ویژه روی سلاح‌های مختلف بازی تمرکز شده و روند طراحی آن از مرحله‌ی کانسپت تا نسخه نهایی را نشان می‌دهد.

دانلود از آپارات

در توضیحات این صفحه نوشته شده: «سلاح‌ها معمولاً در بازی‌های سبک بقا نقش اساسی و حساسی دارند، اما این نقش می‌تواند به‌شدت با یک بازی سبک شوتر متفاوت باشد.» با اینکه بازی Scorn مطمئناً از اجزای سبک شوتر نیز بهره می‌برد، نمی‌توان صرفاً این اثر را یک بازی شوتر در نظر گرفت. «این سلاح‌ها توانایی بیشتری را به بازیکن ارائه کرده و لایه‌های بیشتری را به تجربه کاربری بازی اضافه می‌کنند. به طوری که می‌توان به وسیله‌ی آن با محیط اطراف ارتباط برقرار کرد.»

اما درباره‌ی روند توسعه‌ی بازی Scorn نیز جزئیات بیشتری ارائه شده که براساس آن، گفته می‌شود تیم سازندگان بازی طراحی مش‌های استاتیک بازی را به اتمام رساندند و امیدوار هستند تا روند ساخت بازی تا ماه ژوئن به اتمام برسد. انیمیشن و VFX درحال حاضر بیشترین تمرکز اعضای این تیم را به خود اختصاص داده است. ضمن اینکه وعده‌ی نمایش بخش‌های بیشتری از این اثر در آینده‌ی نزدیک داده شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده