نویسنده: فراز پاشایی
// چهار شنبه, ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۷

رونمایی از ويژگی های گیم پلی بازی F1 2022 با پخش تریلر جدید

کدمسترز با پخش تریلری جدید، جزییات تازه‌ای را از گیم‌پلی بازی F1 2022 در اختیار طرفداران بازی‌های ریسینگ گذاشت.

ساعاتی قبل سازندگان بازی F1 2022 جزییات جدیدی از این اثر مورد انتظار را کم‌تر از یک ماه مانده به عرضه رسمی بازی به طرفدارها ارائه دادند. تریلر جدید این بازی ریسینگ پخش پخش شده است و ویژگی‌های گیم‌پلی آن را به نمایش می‌گذارد.

وظیفه انتشار بازی را EA Sports بر عهده دارد و ما با مشاهده این تریلر با حال و هوای کلی اثر و تغییرات آن آشنا می‌شویم. بخش Career Mode و MyTeam در نسخه جدید دوباره به بازی برگشته‌اند و شاهد حضور تمام تیم‌های حاضر در مسابقات جهانی قهرمانی فرمول یک سال ۲۰۲۲ میلادی همراه‌با ۲۰ راننده هستیم. به‌طور قطع این بازگشت برای طرفدارها دلچسب خواهد بود.

در تریلر جدید ما بخش Pit Stop را می‌بینیم که در آن راننده‌ها به گاراژ کنار جاده می‌آیند و لاستیک‌های کهنه و قطعات خراب ماشین خود را تعویض می‌کنند. حالت مسابقه‌ای F1 Sprint که فرمت ویژه خود را به همراه دارد نیز در این تریلر معرفی شد. درکنار تمام موارد گفته‌شده، تیم کدمسترز با اضافه کردن بخش F1 Life ما را بیشتر با سبک زندگی دنیای مسابقات فرمول ۱ آشنا می‌کند و حال و هوای جالب و منحصربه‌فردی را به این نسخه اضافه کرده است. شما عزیزان در ادامه می‌توانید تریلر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

همان‌طور که مشاهده کردید، در این تریلر شاهد حضور خودروهای سوپر اسپورتی مثل پورشه هستیم. بازیکنان قادر هستند به شخصی‌سازی کاراکتر خود پپردازند و بازی لوازم‌های تزئینی مختلفی را در اختیار کاربران گذاشته است. این تنوع باعث می‌شود که هر شخص طبق سلیقه شخصی خود عمل کند.

کاربرها می‌توانند سبک مسابقه‌ای خود را از بین سه گزینه Standard ،Casual و Expert انتخاب کنند و به تنظیم بخش‌هایی مثل Adaptive AI ،AI Difficulty و Recovery Mode بپردازند. همچنان بازیکنان قادر هستند تا بخش‌های مثل تصادف، میزان آسیب خودرو و بسیاری از موارد دیگر را به دلخواه خود تنظیم کنند.

بازی F1 2022 روز جمعه در تاریخ ۱۰ تیر سال جاری برای کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. صاحبان نسخه Champions Edition درکنار مزایای اضافی دیگر، سه روز زودتر می‌توانند به بازی دسترسی پیدا کنند.

نظر شما چیست؟ دیدگاه‌های خود راجع به اخبار بازی را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده