نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۴۹

اعلام محبوب‌ترین بازی‌های ۲۰۲۱ تعدادی از اعضای استودیوی ناتی داگ

استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ ساعاتی پیش با انتشار پستی از محبوب‌ترین بازی‌های تولید شده در سال ۲۰۲۱ چند تن از اعضای تیم خود رونمایی کرد.

به روزهایی از سال رسیده‌ایم که توسعه‌دهندگان نیز به انتخاب بهترین بازی که طی ۱۲ ماه گذشته روانه بازار شده‌اند، می‌پردازند. بازی‌سازان نیز همانند اکثر گیمرها سلیقه و انتخاب‌های متفاوتی درخصوص بهترین بازی سال خود دارند.

حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ، یکی از موفق‌ترین استودیوهای سونی نیز با انتشار پستی از محبوب‌ترین بازی‌های سال ۲۰۲۱ چند تن از اعضای تیم توسعه خود پرده‌برداری کرد. باتوجه‌به اطلاعات ارائه شده، یکی از آثاری که بارها نام آن به‌عنوان بهترین بازی سال مطرح شده، بازی Deathloop، ساخته استودیوی آرکین است. متیو گالانت، ویلون برینک و همچنین کورت مارگناو، سه تن از کارگردان‌های ناتی داگ جزو افرادی هستند که Deathloop را محبوب‌ترین بازی سال معرفی کرده‌اند.

بازی اکشن ماجراجویی Metroid Dread، بازی Returnal، بازی Inscryption، بازی It Takes Two، برنده جایزه بهترین بازی سال در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۱ و همچنین The Dark Pictures: House of Ashes از دیگر آثار محبوب اعضای این استودیو به حساب می‌آیند.

شخصیت های بازی It Takes Two

نکته جالب توجه این است که در میان اسامی اعلام شده پروژه‌هایی از جمله Frostpunk، فورتنایت و Bugnax که طی سال‌های گذشته دردسترس قرار گرفته‌اند نیز مشاهده می‌شود.

پس از عرضه بازی پرسروصدا و بحث‌برانگیز The Last of Us Part 2، سال ۲۰۲۱ برای ناتی داگ و طرفدارانش سال آرامی بوده است. در حالیکه هنوز اطلاعات رسمی از پروژه آینده این استودیو منتشر نشده، اما به احتمال بسیار زیاد طی ماه‌های پیش‌رو شاهد معرفی و انتشار یک نسخه چندنفره از The Last of Us خواهیم بود.

در نهیات لطفا شما هم محبوب‌ترین بازی سال ۲۰۲۱ خود را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده