نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵

واکنش شینجی میکامی به تعطیلی سازنده Hi-Fi Rush

شینجی میکامی، موسس تانگو گیم‌ورکس به تعطیلی این استودیو توسط مایکروسافت واکنش نشان داد.

با‌توجه‌به به اعلام رسمی خبر تعطیلی استودیو Tango Gameworks، سازنده بازی‌های The Evil Within و Hi-Fi Rush، شینجی میکامی به‌عنوان بنیان‌گذار اصلی این استودیو در توییتر پیام کوتاهی را منتشر کرد و به‌تعطیلی استودیو توسط مایکروسافت واکنش نشان داد. میکامی در این پیام کوتاه نوشت: «تانگو تعطیل شد. غم‌انگیز است.»

مت بوتی، مدیر استودیوهای بازی‌سازی ایکس‌ باکس گفت که استودیو تانگو گیم‌ورکس درکنار Arkane Austin ،Alpha Dog و Roundhouse Games به‌عنوان برنامه‌های بزرگ‌تر مایکروسافت جهت مدیریت دوباره پروژه‌ها و منابع تعطیل می‌شوند.

ازطرفی شینجی میکامی در سال گذشته از تانگو گیم‌ورکس جدا شد و قبل از آن با اعضای این تیم روی مجموعه بازی‌های ترسناک The Evil Within، بازی Ghostwire: Tokyo و بازی تحسین‌شده Hi-Fi Rush کار کرده بود. این کارگردان ژاپنی و محبوب اخیرا در یک مصاحبه‌ دلیل ترک استودیو تانگو گیم‌ورکس را فاصله‌گرفتن از سبک وحشت بقامحور و دادن فرصت به سازندگان جوان‌تر عنوان کرد.

آخرین محصول انتشاریافته توسط تانگو گیم‌ورکس بازی ریتمیک و خلاقانه Hi-Fi Rush بود که در ماه ژانویه ۲۰۲۳ عرضه شد و با تحسین منتقدان و استقبال بازیکن‌های کامپیوتر و ایکس باکس مواجه شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده