// دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۳۴

نسخه پی سی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin در انحصار اپیک گیمز

بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin به‌صورت انحصاری ازطریق فروشگاه اپیک گیمز برای پی سی عرضه خواهد شد.

آخرین تریلر بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin تایید کرد که این بازی در تاریخ ۲۷ اسفند ماه عرضه خواهد شد و همچنین به نظر می‌رسد که این بازی در هنگام عرضه در انحصار فروشگاه Epic Games خواهد بود. اگر شما بازیکن استیم هستید و می‌خواهید بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin را هنگام عرضه‌ تجربه کنید، خبر بدی برای شما داریم. این بازی تا زمان نامشخصی فقط روی فروشگاه اپیک گیمز در دسترس خواهد بود.

اکثر اوقات بازی‌هایی که روی اپیک گیمز استور عرضه می‌شوند بعداً روی فروشگاه‌های دیگر نیز مشابه قراردادهای انحصاری یک ساله پلی استیشن یا ایکس باکس، منتشر خواهند شد اما آخرین تریلر بازی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin از استودیو اسکوئر انیکس نشان می‌دهد که این بازی فقط در حال حاضر روی اپیک گیمز استور در دسترس خواهد بود.

بازیکنان رایانه‌‌های شخصی همچنین نمی‌توانند نسخه دمو این بازی را تجربه کنند و این قابلیت فقط برای کسانی است که دارای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 هستند. اگر می‌خواهید نسخه‌ی دمو این بازی را روی کنسول‌های خود امتحان کنید، شما برای تجربه‌ی آن تا ۱۹ مهرماه فرصت خواهید داشت.

بازی نقش آفرینی Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin از استودیو Team Ninja در تاریخ ۲۷ اسفند (۱۸ مارس ۲۰۲۲) برای پی‌سی، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. در ادامه شما می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را از یوتیوب تماشا کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده