// پنجشنبه, ۸ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۱۹

بازی Scarlet Nexus به ایکس باکس گیم پس اضافه شد

Scarlet Nexus، بازی نقش آفرینی بندای نامکو از امروز به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه شده است. همچنین ناشر بازی وجود مراحل و لباس‌های جدید را برای اولین بسته الحاقی بازی تایید کرد.

شرکت مایکروسافت در جریان استریم ایکس باکس در توکیو گیم شو ۲۰۲۱ اعلام کرد که بازی Scarlet Nexus از بندای نامکو از امروز روی سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. البته در گذشته شایعه‌ای مبنی‌بر اضافه شدن این بازی روی این سرویس منتشر شده بود که پس مدتی تکذیب شد. بااین‌حال این بازی هم‌اکنون در دسترس است (البته باتوجه‌به منطقه زمانی شاید نیاز باشد برای تجربه بازی کمی بیشتر صبر داشته باشید).

بازی Scarlet Nexus هم‌اکنون در دسترس کاربران ایکس باکس، پی سی و کلاد گیمینگ قرار گرفته است. علاوه‌براین باندای نامکو جزئیات جدیدی را در رابطه با اولین بسته‌الحاقی بازی ارائه کرد که طبق آن، مراحل جدید، Crush Vision و تعدادی لباس به بازی اضافه می‌شود. به نظر می‌رسد بازیکنان برای به‌دست آوردن لباس‌های مختلف باید چالش‌هایی را به اتمام برسانند. این بسته‌الحاقی همراه‌ با به‌روزرسانی ۱.۰۴ به بازی اضافه می‌شود و بنابراین باید منتظر سایر ویژگی‌های جدید بازی باشید.

بازی Scarlet Nexus هم‌اکنون برای ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و پی‌سی در دسترس است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده