نویسنده: شعیب شاهدی
// سه شنبه, ۶ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۱۶

فروش قابل توجه بازی Code Vein

مجموع میزان نسخه‌های فیزیکی ارسال شده به بازار و فروش دیجیتالی بازی Code Vein به بیشتر از دو میلیون نسخه رسیده است.

بازی Code Vein محصولی از استودیو Bandai Namco Studios است که در سپتامبر ۲۰۱۹ عرضه شد و تا فوریه ۲۰۲۰ (بهمن-اسفند ۱۳۹۸) میزان فروش آن به‌صورت جهانی به‌عددی بیشتر از یک میلیون نسخه رسیده بود. این بازی در این مدت نظرات منتقدان را به‌خود جلب کرده و نمرات خوبی را به‌دست آورد. حالا این بازی هک اند اسلش و اکشن RPG توانسته است از لحاظ آمار فروش موفقیت‌های جدیدی کسب کند. در جدیدترین آمار اعلام شده، تعداد ارسال نسخه‌های فیزیکی و فروش دیجیتالی بازی از تعداد دو میلیون پیشی گرفته است.

بازی در یک آینده پساآخرالزمانی روایت می‌شود که در آن جامعه و تمدن بشری دچار فروپاشی شده است و Revenant حکمرانی را در اختیار دارد. در این میان عده‌ای هم که به‌دنبال خون‌وخونریزی هستند به Lost بدل می‌شوند. داستان بازی پیرامون بازیکن و یک دختر اسرارآمیز به‌نام Lo شکل می‌گیرد که قصد دارند از گذشته خود باخبر شوند و هرطورشده زنده بمانند.

سبک مبارزات بازی Code Vein شباهت زیادی به بازی‌های Dark Souls دارد که شامل Stamina، Dodge-Rolling و Souls می‌شود که در این بازی Haze نامیده می‌شود. سبک هنری بازی شبیه انیمه است و المان‌های متعددی از مجموعه God Eater هم در آن حضور دارند. در حال‌حاضر Code Vein روی پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس قرار دارد.

نظر شما درباره‌ی فروش بالای Code Vein چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده