نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۴۵

Splitgate فعلا حالت بتل رویال دریافت نمی‌کند

سازندگان بازی Splitgate در توییتر اعلام کردند فعلا برنامه‌ای برای اضافه کردن حالت بتل رویال به آن ندارند.

استودیو ۱۰۴۷ گیمز، سازنده بازی Splitgate به‌تازگی در توییتر به سؤال هواداران درباره‌ی احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به این بازی پاسخ داده است. این استودیو در اکانت توییتر خود از این گفته که آن‌ها فعلا برنامه‌ای برای اضافه کردن حالت بتل رویال به بازی Splitgate ندارند و بهتر است هواداران فعلا منتظر این حالت نباشند. 

استودیو سازنده بازی Splitgate البته احتمال اضافه شدن حالت بتل رویال به بازی را به‌صورت تمام و کمال رد نکرده است. چراکه آن‌ها در همان پیغام توییتری اعلام کرده‌اند که در توسعه‌ی بازی خود از یک فلسفه‌ی «هرگز نگو هرگز» پیروی می‌کنند. به همین ترتیب این احتمال وجود دارد که در آینده نظر استودیو ۱۰۴۷ گیمز تغییر کند و بازی Splitgate میزبان حالت پرطرفدار بتل رویال شود. همچنین تعداد قابل توجه‌ای از هواداران بازی Splitgate نسبت به اضافه شدن حالت بتل رویال به این بازی ابراز نگرانی کرده‌اند. متن توییت مذکور به قرار زیر است:

«برنامه‌ای برای بتل رویال در کار نیست. ما برای بسیاری از ویژگی‌های [بازی‌] یک فلسفه‌ی «هرگز نگو هرگز» داریم، اما حالت بتل رویال در دسته‌بندی «منتظرش نباش» قرار می‌گیرد.»

بازی Splitgate برای استودیو ۱۰۴۷ محصولی موفقیت‌آمیز بوده است، تا جایی که تیم سازنده تاکنون بارها با مشکل در سرورهای بازی مواجه شده‌ است. تیم سازنده‌ی این بازی برنامه‌های مختلفی برای آن دارد و قصد دارد تا جایی که امکان دارد این بازی را برای پلتفرم‌های بیشتری عرضه کند. بازی Splitgate یک شوتر چندنفره رایگان است که برای کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن ۴، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

آیا شما کاربران زومجی تاکنون بازی Splitgate را تجربه کرده‌اید؟ نظر شما درباره این بازی چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده