نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۴۴

انتشار نسخه فارسی بازی زولا موبایل

به‌تازگی نسخه فارسی بازی موبایلِ زولا در کافه بازار عرضه شده است.

زولا در ایران بازی نسبتا شناخته‌شده‌ای محسوب می‌شود. یک بازی شوتر اول شخص و آنلاین که در حال و هوای کانتر استرایک ساخته شده است. حالا به‌تازگی نسخه موبایل بازی زولا برای کاربران ایرانی عرضه شده است، این نسخه‌ از زولا از زبان فارسی نیز پشتیانی می‌کند. سازندگان می‌گویند این نسخه عرضه شده تا «تجربه بهتری از بازی کردن را به شما بدهد.» ایشان همچنین اضافه می‌کنند این بازی را می‌توان «با سرعت بسیار عالی و پینگ مناسب» تجربه کرد.

نسخه موبایلی و فارسی زولا به ‌صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است، این بازی از ساختار فصلی بهره می‌برد، به این معنی که در هر فصل اسلحه‌ها، آیتم‌ها و ویژگی‌های مختلفی به بازی اضافه می‌شوند. فصل جدید زولا نیز در آینده‌ای نزدیک آغاز خواهد شد. نسخه فارسی بازی زولا برای گوشی‌های اندروید را می‌توانید از بازار دریافت کنید.

شخصیتی با تفنگ نشانه گیری می کند بازی زولا

بازی زولا ساخت کشور ترکیه است و در ایران و اروپا عرضه شده است. پلتفرم غالب این بازی پی‌سی است و کاربر در آن به حالت‌های مختلف بازی، نقشه‌های گوناگون و چند سرور دسترسی دارد. بازی زولا همچنین اجازه شخصی‌سازی را به کاربران می‌دهد. این بازی توسط شرکت مدبایت تولید شده است و به‌صورت دقیق‌تر در کشور‌های ترکیه، ایران، برزیل، تایوان و قاره اروپا در دسترس قرار دارد. همچنین هر ساله لیگ‌های مختلفی با محوریت بازی زولا و ورزش‌های الکترونیک برگزار می‌شود. بازی زولا در سال ۲۰۱۷ از استیم حذف و پس از مدتی مجددا به این پلتفرم شناخته شده اضافه شد. نسخه موبایلی زولا نیز در سال ۲۰۲۰ عرضه شد و همان‌طور که می‌دانید حالا نسخه فارسی آن در دسترس قرار گرفته است.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده