// یکشنبه, ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۳۰

تاریخ انتشار Insurgency: Sandstorm برای کنسول‌ ها

بالاخره تاریخ انتشار بازی Insurgency: Sandstorm با انتشار ویدیویی برای کنسول‌های پلی استیشن و ایکس باکس مشخص شد.

به نظر می‌رسد که بالاخره تاریخ انتشار نسخه‌ی کنسولی بازی شوتر تاکتیکی مبتنی بر تیم Insurgency: Sandstorm که در ابتدا انتظار می‌رفت همزمان با عرضه‌ی خود در سال ۲۰۱۸ روی استیم برای کنسول‌ها نیز در دسترس قرار بگیرد، مشخص شده است. عرضه‌ی این بازی برای کنسول‌ها چندین بار عقب افتاد و اخیراً نیز تاریخ انتشار اوت ۲۰۲۰ آن نیز تأخیر خورد. به نظر می‌رسد بازی Insurgency: Sandstorm سرانجام در تاریخ ۷ مهر ماه برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر شود.

اگرچه حساب توییتر این بازی بازه‌ی عرضه‌ی آن را سال ۲۰۲۱ اعلام کرده است اما اگر لینک پیش خرید بازی Insurgency: Sandstorm که ناشر آن یعنی Maximum Games UK به اشتراک گذاشته است دقیق باشد، این بازی در تاریخ ۷ مهر ماه عرضه خواهد شد. همچنین دو سایت Gamespot در ایالات متحده و VG24/7 نیز به تاریخ انتشار ۷ مهرماه اشاره کرده‌اند. 

استودیو Maximum Games UK در صفحات رسمی بازی Insurgency: Sandstorm بیان کرد:« بازی Insurgency Sandstorm برای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. در بازی شوتر اول شخص تاکتیکی درگیر جنگ‌های مدرن واقع گرایانه شوید! در محیط‌های جنگ زده معاصر ازطریق مجموعه‌ای از حالت‌های کوواپ و مولتی پلیر مبارزه کنید. هم‌اکنون این بازی را پیش خرید کنید.»

درحالی‌که هنوز تایید نشده است که این بازی شوتر به‌صورت دیجیتال در فروشگاه‌های آنلاین مربوط‌به کنسول‌ها موجود باشد، شما می‌توانید یک نسخه فیزیکی از بازی Insurgency Sandstorm را پیش خرید کنید. در ادامه شما می‌توانید تریلر معرفی زمان عرضه‌ی این بازی برای کنسول‌ها را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده