// پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۰

فروش مجموعه Persona به ۱۵ میلیون نسخه رسید

شرکت اتلوس گزارش مالی اخیر خود را منتشر و در جریان آن مشخص شده که فروش مجموعه Persona به ۱۵ میلیون نسخه رسیده است.

مجموعه پرسونا در ماه‌های اخیر عملکرد خوبی را از خود در زمینه فروش به جا گذاشته است و باتوجه به سبک و سیاقی که دارد، توانسته است بازخوردهای خوبی را از سمت کاربران غربی کسب کند. 

به‌تازگی شرکت اتلوس (Atlus)، سازنده و ناشر مجموعه پرسونا، گزارش مالی خود را منتشر و شاهد رونمایی از آمار فروش این مجموعه تا انتهای ماه مارس هستیم. باتوجه‌به گزارش منتشر شده، فروش بازی Persona 5 Royal به ۱.۸ میلیون نسخه رسیده است. محصولی که ابتدا در اکتبر ۲۰۱۹ در ژاپن عرضه شد. 

شاید دراین‌میان، نکته جالب مربوط‌به فروش بازی Persona 4 Golden روی کامپیوتر باشد که فروش آن پس از یک سال عرضه به ۹۰۰ هزار نسخه رسیده است. آخرین آمار از فروش این نسخه، مربوط‌به ماه ژوئیه سال گذشته بود که اعلام شد پرسونا 4 گلدن ۵۰۰ هزار نسخه فروش داشته است. برای محصولی که اولین‌بار سال ۲۰۰۸ عرضه شد و بیش از یک دهه از آن می‌گذرد، آمار خوبی به حساب می‌آید.

در ماه آوریل هم اعلام شده بود که Persona 5 Strikers از زمان عرضه خود موفق به فروش ۱.۳ میلیون نسخه‌ای شده است. ازاین‌رو حال فروش کلی مجموعه پرسونا به ۱۵ میلیون نسخه رسیده است. اشاره کنم که این آمار باتوجه‌به مجموع فروش نسخه دیجیتالی و فیزیکی بازی است. این در حالی است که تا نوامبر سال گذشته، فروش سری پرسونا ۱۳.۱ میلیون نسخه بوده است.

بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که اتلوس چه آینده‌ای برای این سری درنظر گرفته است، آن هم زمانی‌که شایعاتی حول پورت نسخه پی سی بازی Persona 3 Portable به‌گوش می‌رسد. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده