نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۴۴

تریلر جدید بازی Atomic Heart منتشر شد [E3 2021]

استودیوی Mundfish در جریان رویداد مشترک ایکس باکس و بتسدا به‌عنوان بخشی از E3 2021 تریلر جدیدی از بازی عجیب و غریب و Atomic Heart را منتشر کرد.

استودیوی ماندفیش ویدیو جدیدی از محیط بازی جدید Atomic Heart را منتشر کرده که مثل ویدیوهای قبلی در نگاه اول کمی عجیب و متفاوت به‌نظر می‌رسد. صرف‌نظر از موضوع داستان بازی، Atomic Heart از نظر جلوه‌های گرافیکی بسیار زیبا و سطح بالا به‌نظر می‌رسد. اگر سیستم مورد استفاده شما از یک پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمند انویدیا با قابلیت پشتیبانی از DLSS و ری تریسینگ برخوردار است، می‌توانید از ویژگی‌های جذاب این بازی بهره‌مند شوید. 

شما می‌توانید در ادامه به این ویدیو نگاهی داشته باشید:

تماشای تریلر Atomic Heart در آپارات

سلاح‌های متنوع، اتفاقات غیرمنتظره و موسیقی متن متفاوتی که در جریان این ویدیو شنیده می‌شود، اولین چیزهایی است که نظر شما را به سمت Atomic Heart جلب می‌کند. Atomic Heart برای ایکس باکس سری ایکس و اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

بازی Atomic Heart اولین‌بار در سال ۲۰۱۸ معرفی شد؛ برخی از کارشناسان بازی‌های ویدیویی این بازی را با آثاری همچون Metro 2033، Metro 2033 و Fallout مقایسه کرده و البته به ایده‌ای منحصر‌به‌فرد سازندگان آن نیز پرداخته‌اند. در کل انتظار می‌رود که جدیدترین اثر استودیوی روسی ماندفیش، تجربه متفاوت و درگیر کننده‌ای از سبک اکشن و نقش آفرینی را به مخاطبان خود ارائه کند. «قلب اتمی» در تاریخ نامعلومی از سال ۲۰۲۱ منتشر خواهد شد. همچنان در این تریلر خبری از تاریخ انتشار این بازی نبود.

برنامه ویژه Xbox + Bethesda هم‌اکنون در جریان است. پوشش زنده این رویداد را از زومجی دنبال کنید. 


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده