// دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۵

شایعه: Battlefield 2042 نام نسخه بعدی بتلفیلد خواهد بود

به‌تازگی شایعاتی در وبسایت ردیت منتشر شده که به نام نسخه جدید Battlefield اشاره می‌کند.

نسخه جدید Battlefield در تاریخ ۱۹ خرداد ماه (۹ ژوئن) معرفی می‌شود و تا به امروز شایعات مختلفی حول جهانی بازی و حال و هوای آن منتشر شده است. این در حالی است که جدیدترین شایعات، به نام نسخه جدید Battlefield اشاره می‌کند. 

به‌تازگی در سایت ردیت گزارش شده که Battlefield 2042 نام نسخه بعدی بتلفیلد است و در آینده نزدیک هم روایت می‌شود. در ادامه مشخص شده که بتای عمومی بازی در اواخر سال جاری مالی در دسترس قرار می‌گیرد و اطلاعاتی هم از یک مکانیک جدید به نام Professionals منتشر شده است. درواقع شاهد یک اسپشالیست با مهارت‌های مخصوص برای هر تیم در داخل بازی خواهیم بود و در طول بازی هم بازیکنان قادر به تغییر مهارت‌ها خواهند بود.

از دیگر موارد ذکر شده در وبسایت ردیت هم می‌توان به حضور شرایط آب و هوایی پویا مثل گردباد و طوفان اشاره کرد که در شایعات گذشته هم حول آن‌ها اطلاعاتی منتشر شده بود. به‌نظر می‌رسد در بتلفیلد 2042 شاهد Grapple Hook، وینگ‌سوئیت و زیپلاین‌ خواهیم بود تا بازیکنان به‌واسطه‌ی آن‌ها بتوانند به نقاط مختلف نقشه بازی بروند. همچنین نقشه‌های بازی هم به‌خاطر پشتیبانی از بازی های ۶۴به۶۴ نفره، بزرگ‌تر از قبل خواهد بود.

جالب‌ترین نکته اطلاعات فاش شده، این است که بازی از کراس‌پلی بین دو نسل پشتیبانی نمی‌کند. این در حالی است که الکترونیک آرتز (Electronic Arts)، ناشر مجموعه بتلفیلد، درگذشته اعلام کرده بود که نسخه بعدی بتلفیلد برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم عرضه خواهد شد. تمامی شایعات هنوز تایید رسمی نشده است و باید تا انتشار اخبار رسمی حول این موضوع منتظر بمانیم.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده