// شنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۲۴

تاریخ آغاز تست آلفای Microsoft Flight Simulator مشخص شد

مایکروسافت اعلام کرده است که اولین تست آلفای بازی Microsoft Flight Simulator قرار است اواسط شهریور ماه آغاز شود.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، برنامه‌ی موسوم‌به Insider Program بازی Microsoft Flight Simulator به‌تازگی آغاز شده است که برخی از افرادی که در آن ثبت‌نام کرده‌اند، این اجازه را دارند تا با روند و مراحل ساخت بازی، آپدیت‌های ابتدایی منتشر شده و برخی از جزییات این اثر آشنا شوند و پیش از هر شخص دیگری آن‌ها را در بازی تجربه کنند. کمپانی مایکروسافت در حال حاضر مراحل توسعه‌ی بازی و به‌روزرسانی‌هایی را که قرار است به‌مرور برای این بازی شبیه سازی منتشر شود، در قالب یک تصویر منتشر کرده است که می‌توانید در زیر مشاهده کنید:

Microsoft Flight Simulator

اگر علاقه‌مند هستید که در این برنامه ثبت‌نام کنید و شانس خود را محک بزنید، می‌توانید از این‌جا اقدام کنید. همان‌طور که در تصویر نیز مشخص است، کمپانی Microsoft در ماه جاری میلادی بیشتر روی آپدیت‌های مدیای بازی تمرکز دارد و احتمالا باید منتظر انتشار تصاویر و ویدیوهای مختلفی از بازی باشیم. افرادی که برای تست زودهنگام بازی انتخاب می‌شوند Insider نام دارند و می‌توانند در اواسط ماه سپتامبر نیز (۱۰ شهریور ماه به‌بعد) در یک تست آلفا که برای این بازی برگزار خواهد شد، شرکت کنند. هم‌زمان با انتشار تصویر مراحل توسعه‌ی بازی یا همان Roadmap، اولین آپدیت Insider این اثر هم منتشر شد.

در اواخر ماه سپتامبر (اوایل مهر ماه) کمپانی مایکروسافت قرار است پیش‌نمایشی از ویژگی‌های Microsoft Flight Simulator را منتشر کند و در نهایت در ماه اکتبر (اواسط مهر ماه) آن‌ها را به‌طول کامل نمایش دهد. این برنامه که The Feature Discovery نام دارد، به‌مرور تصاویر و ویژگی‌های محیط، آب و هوا، آیرودینامیک و هواپیماهای بازی را به‌نمایش می‌گذارد.

Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع PCGamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده