نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۵

بازی Burnout Revenge به سرویس Backward Compatible اضافه شد

کمپانی مایکروسافت از راهیابی بازی محبوب Burnout Revenge به فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatible ایکس‌باکس وان خبر داد.

کمپانی مایکروسافت به طور مداوم بازی‌های بیشتری را به فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatible اضافه می‌کند و حال در تازه‌ترین اخبار بازی، میجر نلسون از طریق توییتر اعلام کرده است که این سرویس میزبان بازی دیگری از کنسول ایکس باکس 360 شده است و کاربران می‌توانند از حالا به تجربه بازی محبوب Burnout Revenge در کنسول ایکس باکس وان بپردازند.

بازی Burnout Revenge اولین بار در سال ۲۰۰۵ برای پلی استیشن 2 و ایکس باکس منتشر شد و با معرفی مکانیک‌های جدیدی نظیر سیستم کنترل ترافیک و حالت Traffic Attack این مجموعه را بیش از پیش گسترش داد. پورت Xbox 360 بازی که یک سال بعد منتشر شد، به سرویس Backward Compatible راه یافته است و شامل چندین ویژگی اضافی نسبت به نسخه اصلی است.

به مانند همیشه بازیکنانی که دیسک بازی Burnout Revenge را در اختیار دارند می‌توانند با وارد کردن آن در کنسول Xbox One به تجربه آن بپردازند. همچنین در صورتی که نسخه‌ دیجیتالی بازی را در اختیار دارید هم‌اکنون می‌توانید در قسمت Ready to Download در بخش My Games و Apps نام آن را مشاهده کنید و برای دانلود کردن بازی اقدام کنید؛ در غیر این‌صورت می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ایکس باکس بازی را با قیمت ۱۰ دلار خریداری کنید.

کمپانی Microsoft به تازگی اعلام کرد که بازیکنان نزدیک به ۱ میلیارد ساعت در کنسول ایکس‌باکس وان به تجربه بازی‌های سرویس Backward Compatibility پرداخته‌اند که این موضوع نشان از محبوبیت بالای این سرویس دارد. این سرویس امکان تجربه صدها بازی کلاسیک ایکس‌باکس 360 و بیش از ۲۰ بازی کلاسیک ایکس باکس اورجینال را برای کاربران ایکس‌باکس وان فراهم کرده است. هفته گذشته کمپانی مایکروسافت دو بازی Saints Row 2 و Dragon Age II را از کنسول ایکس‌باکس 360 و بازی‌هایی نظیر بازی Jade Empire، بازی The Elder Scrolls III: Morrowind و بازی Conker: Live & Reloaded را از کنسول ایکس‌باکس اورجینال به فهرست بازی‌های سرویس Backward Compatible اضافه کرد.

شما می‌توانید فهرست کامل بازی‌های سرویس پشتیبانی از بازی‌های نسل گذشته ایکس‌باکس وان را از اینجا مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده