// یکشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۹

تاریخ انتشار رویدادهای ماه فوریه Monster Hunter: World اعلام شد

کمپانی کپکام لیست رویدادهای ماه فوریه را اعلام کرد. همچنین بروزرسانی جدید بازی نیز در راستای رفع مشکلات مختلف آن منتشر شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World) امروز به‌روزرسانی جدید این بازی را روی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر کرد.

در جریان آپدیت 1.04 کنسول PS4 (آپدیت 1.0.0.9 کنسول Xbox One) شاهد تغییرات زیادی نیستیم و صرفا برای رفع مشکلات موجود این آپدیت منتشر شده است. از این پس مشکلات مربوط به مرحله فرعی The Encroaching Anjanath رفع شده است که درگذشته کاربران در بخش آنلاین قادر به مشاهده این مرحله نبودند. همچنین باگ‌های بازی نیز رفع شده‌اند.

در ادامه کمپانی کپکام، لیست رویدادهای ماه فوریه بازی Monster Hunter: World را منتشر کرد که در ادامه می‌توانید لیست مربوط به این رویدادها را مشاهده کرده که بازه زمانی آن‌ها، از ۱۲ بهمن ( دو فوریه) تا سه اسفند ماه (۲۲ فوریه) است.

رویدادهای آینده Monster Hunter: World

جدای از رویداد Lesson of the Wild که مربوط به بازی Horizon Zero Dawn است، می‌توان به چالش Down the Dark Muddy Path اشاره کرد که با انجام آن، می‌توانید ظاهر شخصیت خود را به ریو از بازی Street Fighter V تغییر دهید. این رویداد در ۲۷ بهمن ماه (۱۶ فوریه) در دسترس قرار می‌گیرد. همچنین اگر بازی استریت فایتر 5 یا نسخه آرکید ادیشن این بازی را خریداری کرده باشید، به رویداد ذکر شده زودتر دسترسی پیدا خواهید کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده