// پنجشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

سه بازی ایکس باکس 360 دیگر برای ایکس باکس وان ایکس بهینه سازی می‌شود

طبق اعلام مایکروسافت، بازی‌های Skate 3 ،Mirror's Edge و Gears of War 3 از کنسول ایکس‌باکس 360 برای ایکس‌باکس وان ایکس بهینه‌سازی می‌شوند.

مدتی پیش بود که مایکروسافت تایید کرد چهار بازی محبوب و پرطرفدار کنسول ایکس‌باکس 360 برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بروزرسانی گرافیکی دریافت خواهند کرد. حال پس از عرضه جهانی این کنسول، مایکروسافت اعلام کرد که سه بازی دیگر از کنسول ایکس باکس 360 برای کنسول ایکس باکس وان ایکس بهینه‌سازی شده و بروزرسانی گرافیکی دریافت خواهند کرد.

طبق اعلام مایکروسافت، بازی‌های Skate 3 ،Mirror's Edge و Gears of War 3 به جمع چهار بازی Fallout 3 ،Halo 3 ،Assassin's Creed و The Elder Scrolls IV: Oblivion پیوسته‌اند تا در حال حاضر هفت بازی از کنسول ایکس‌باکس 360 با استفاده از قابلیت Backward Compatibility برای کنسول ایکس‌باکس وان ایکس بهینه‌سازی شده و با استفاده از قدرت سخت‌افزاری این کنسول با کیفیت بهتری اجرا شوند.

Skate 3 Mirror

هنوز اطلاعات دیگری در مورد کیفیت اجرایی این سه بازی روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس منتشر نشده است، اما مایکروسافت پیشتر در مورد چهار بازی قبلی عنوان کرده بود که این بازی‌ها روی کنسول ایکس‌باکس 360 دارای عمق رنگ ۸ بیتی بودند؛ در حالی که روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس عمق رنگ ۱۰ بیتی و بیش از ۹ برابر تراکم پیکسل خواهند داشت. بنابراین قدرت سخت‌افزاری کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به توسعه‌دهندگان این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به بازسازی بازی‌های قبلی، کیفیت و عملکرد بازی‌ها روی کنسول ایکس‌باکس وان ایکس به مراتب بیشتر و بهتر از کنسول ایکس‌باکس 360 باشد.

همانطور که می‌دانید ایکس‌باکس وان ایکس، کنسول قدرتمند مایکروسافت دو روز پیش با قیمت ۵۰۰ دلار به صورت جهانی عرضه شد. این کنسول از تمام لوازم جانبی و بازی‌های کنسول ایکس باکس وان پشتیبانی می‌کند و با استفاده از قابلیت Backward Compatibility، امکان اجرای بازی‌های ایکس‌باکس 360 و ایکس باکس اورجینال با کیفیت بهتر را فراهم می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده