// شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۱

نویسنده سابق بازی Half Life اطلاعاتی را از قسمت سوم به اشتراک گذاشت

نویسنده‌ی داستان بازی‌های Half Life طی اقدامی عجیب، اطلاعاتی را از بازی Half Life 3 به اشتراک گذاشت.

همان‌طور که قبلا در اخبار بازی خوانده بودید، مارک لیدلاو، نویسنده‌ی سری Half Life، دو سال پیش از کمپانی ولو جدا شد. حال، این نویسنده‌ بعد از مدت‌ها پستی را در وبلاگش با نام Epistle 3 منتشر کرده که به نظر می‌رسد خلاصه‌ای از داستان اپیزود سوم بازی Half Life باشد. در این پست، نام‌های کلیدی داستان تغییر داده شده‌اند.

لیدلاو تنها نویسنده‌ی نسخه‌ی‌ اول و دوم سری بازی‌ Half Life بود. در ادامه، کمپانی ولو وظیفه‌ی نظارت بر داستان اپیزود اول و اپیزود دوم بازی Half Life را نیز به او سپرد. همچنین لیدلاو قبل از ترک ولو، نمونه‌ای اولیه از داستان بازی Half Life 3 را نوشته بود که به نظر می‌رسد پست جدید وبلاگش خلاصه‌ای از این داستان باشد.

بلافاصله بعد از انتشار پست جدید لیدلاو، وبلاگ او به دلیل بازدید بسیار زیاد بازیکنان از دسترس خارج شد. همان‌طور که قبلا نیز اشاره کردیم،‌ برخی از نام‌های کلیدی داستان توسط لیدلاو تغییر داده شده‌اند، اما یکی از علاقه‌مندان این نام‌ها را درست کرده و در دسترس عموم قرار داده است. پست اصلاح‌شده توسط این فرد را می‌توانید در سایت GitHub بخوانید.

در ۲۴ می سال ۲۰۰۶ (۳ خرداد ۱۳۸۵) کمپانی ولو تایید کرد که در حال ساخت مجموعه‌ای اپیزودیک برای بازی Half Life است. در ادامه‌، این کمپانی گفت که این مجموعه سه‌گانه خواهد بود و تا سال ۲۰۰۷ به پایان می‌رسد؛ موضوعی که هیچ‌وقت به حقیقت نپیوست!

اپیزود دوم بازی Half Life در سال ۲۰۰۷ عرضه شد و علاقه‌مندان سال‌ها برای معرفی ادامه‌ی این بازی صبر کرد‌ه‌اند. با توجه‌ به روند کاری ولو و نبود اخبار رسمی، ساخت اپیزود سوم Half Life یا همان Half Life 3 هنوز در ها‌له‌ای از ابهام است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده