// شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۲

اطلاعات جدیدی از بسته الحاقی زامبی Infinite Warfare منتشر شد

اولین بسته نقشه Infinite Warfare به زودی عرضه خواهد شد و اکتیویژن اطلاعات جدیدی از بخش زامبی‌ها در بسته الحاقی Sabotage منتشر کرده است.

جدیدترین نقشه زامبی معرفی شده برای بازی Call of Duty: Infinite Warfare با عنوان Rave in the Redwoods خواهد بود و حوادث آن در «یک جنگل تبدیل شده به یک سالن در دهه ۹۰ میلادی» رخ خواهد داد. در این بازی ستاره‌هایی چون کوین اسمیت (کارگردان فیلم‌های Clerks و Mallrats) در نقش خودش، در کنار ۴ ستاره دیگر در نقشه زامبی اولیه Spaceland حضور دارند. این شخصیت‌ها آیک بارینهولتز (در فیلم Neighbors و Suicide Squad)، ست گرین (حضور در Robot Chicken و Austin Powers)، جی فاروآ (حضور در White Famous و Saturday Night Live) و ساشیر زاماتا (حضور در Saturday Night Live و Inside Amy Schumer) هستند که در نقشه جدید نیز در کنار کوین اسمیت حضور خواهند داشت. در این میان از حضور شخصیتی جدید و مرموز با نام «The Slasher» نیز نام برده شده است.

همچنین در محتوای اضافه Sabotage به عنوان بخش زامبی، ۴ نقشه نیز معرفی شده که Noir ،Neon ،Renaissance و Dominion نام دارند. نقشه چهارم در واقع یک «بازسازی» از مرحله افغانستان بازی Modern Warfare 2 است. اطلاعات بیشتر درباره بسته الحاقی Sabotage را می‌توانید در اینجا مطالعه کنید.

در دیگر اخبار بازی از مجموعه ندای وظیفه، پیش از این در زومجی خواندید که حتی با وجود اینکه فروش فیزیکی Infinite Warfare نسبت به نسخه قبلی کاهش یافته بود، اما مجموعه Call of Duty در سال ۲۰۱۶ نیز پرفروش ترین مجموعه بازی در کنسول‌‌ها شد.

بسته الحاقی Sabotage، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی) ابتدا برای پلی‌استیشن ۴ و در ادامه برای دارندگان ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده