// پنجشنبه, ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۰۲

محتویات و تاریخ عرضه بسته الحاقی Sabotage بازی COD: Infinite Warfare مشخص شد

اولین بسته الحاقی Call of Duty: Infinite Warfare در ماه آینده ابتدا برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

کمپانی اکتیویژن، ناشر بازی Call of Duty: Infinite Warfare، اولین بسته الحاقی این بازی را به صورت رسمی معرفی کرد. Sabotage نام اولین بسته الحاقی بازی کالاف دیوتی: اینفینیت وارفر است که شامل نقشه‌ها و یک چپتر جدید برای بخش زامبی بازی می‌شود.

در Sabotage میزبان چهار نقشه جدید بنام‌های Noir، Renaissance، Neon و Dominion هستیم. نقشه دامینیون تاحدی شبیه سازی و یادآور نقشه افغانستان بازی کالاف دیوتی: مدرن وارفر ۲ است. همچنین بخش زامبی بازی نیز دست خوش تغییراتی شده است و حال این بخش را با ظاهری شبیه به دهه ۹۰ میلادی که Rave in the Redwoods نام دارد، مشاهده خواهیم کرد. برخلاف Zombies in Spaceland که ظاهری رنگارنگ داشت، Rave in the Redwoods شبیه به داستان‌های تاریک و ترسناک است.

بسته الحاقی Sabotage، در تاریخ ۱۲ بهمن ماه (۳۱ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی) ابتدا برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. متاسفانه تاریخ عرضه این بسته الحاقی بر روی رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان مشخص نیست. در ادامه می‌توانید توضیحات مربوط به نقشه‌ها و ظاهر جدید بخش زامبی را مشاهده کنید.

Rave in the Redwoods بازیکنان را وارد یک کمپ تابستانه با حال و هوای دهه ۹۰ میلادی می‌کند. قابلیت بازی کردن به صورت کوآپ با سه دوست دیگر خود همانند Zombies in Spaceland از دیگر ویژگی‌های این محیط جدید بخش زامبی است. همچنین یک شخصیت جدید بنام ویلارد وایلر به صداپیشگی و بازی پاول روبنز نیز در این بخش حضور دارد، وی توانایی این را دارد که مردمان را به دنیای خودش منتقل کند. دیو استول، از تیم اینفینیتی وارد، در این باره می‌گوید:

ما از معرفی چپتر جدید بخش زامبی هیجان زده‌ایم. جایی که شما وارد یک کمپ تابستانه شده و با یک محیط ترسناک مواجه خواهید شد.

نقشه Noir: یک محیط تاریک که برگرفته از شب‌های محله بروکلین است. محیطی که سه راه بیشتر ندارد و شامل کافه‌های و پارک‌های مختلف است.

نقشه Renaissance: یک نقشه سنتی و کلاسیک واقع در ونیز ایتالیا. در این نقشه شاهد مبارزاتی در یک محیط با معاری خارق العاده و عبور از کانال‌های تعبیه شده در بازی هستیم که زیبایی خاصی را بوجود آورده است.

نقشه Neon: یک محیط ساختگی و مجازی که برای جنگ‌های مدرن تعبیه شده است. جایی که وسایل مربوط نظیر اتومبیل‌ها از آسمان اسپاون شده و دشمنان پس از مرگ به ذرات کوچکی تبدیل می‌شوند.

نقشه Dominion: یک محیط تقریبا بازسازی شده از نقشه افغانستان مدرن وارفر ۲ با تمامی المان‌های گیم‌پلی نقشه اصلی ولی در مریخ!


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده