نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۲

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Bridgerton نتفلیکس

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تیزر سرانجام تاریخ پخش فصل دوم سریال Bridgerton را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم سریال Bridgerton تایید و اعلام شده است. شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال بریجرتون در تاریخ ۲۵ مارس ۲۰۲۲ (۵ فروردین ۱۴۰۱) پخش خواهد شد. نتفلیکس برای اعلام این خبر یک ویدیو منتشر کرده که در آن بازیگران سریال Bridgerton پیامی ویژه برای طرفداران آن دارند و می‌توانید این ویدیو را در یوتیوب نتفلیکس تماشا کنید.

سریال Bridgerton اقتباسی از رمانی به همین نام اثر جولیا کویین است که کریس ون دوسن وظیفه ساخت سریال را بر عهده دارد و برای ساخت فصل دوم سریال بریجرتون بازگشته است. ادجوا اندو، جاناتان بیلی، گلدا روشوول و لوک نیوتون از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Bridgerton بازگشته‌اند و همچنین قرار است شاهد حضور بازیگران جدیدی مثل سیمون اشلی و چاریترا چاندرن نیز باشیم. نتفلیکس پیش از این از تمدید سریال بریجرتون برای فصل سوم و چهارم نیز خبر داده بود.

این در حالی است که اسپین‌آف پیش درآمد سریال بریجرتون نیز در دست ساخت است. تمرکز فصل دوم سریال Bridgerton قرار است روی آنتونی بریجرتون با بازی جاناتان بیلی باشد که که تصمیم دارد تا از ادوینا شارما با بازی چاریترا چاندرن خواستگاری کند، اما در عوض عاشق کیت، خواهر ادوینا با بازی سیمون اشلی می‌شود. طبق اعلام نتفلیکس، ۸۲ میلیون کاربر این شبکه در ماه اول انتشار به تماشا فصل اول سریال Bridgerton پرداخته بودند.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده