نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۱:۰۱

حضور بازیگری دیگر در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ

استیون اسپیلبرگ در حال ساخت فیلمی با الهام دوران کودکی خود است و حالا بازیگر دیگری برای بازی در یک نقش کلیدی به این فیلم اضافه شده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به فیلم جدید استیون اسپیلبرگ اضافه شده است. طبق اعلام امبلین، سم رنچر، بازیگر فیلم Ruby's Choice جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم که با الهام از دوران کودکی این کارگردان تحسین شده در دست ساخت است و در حال حاضر نامی ندارد، اما با نام The Fabelmans نیز شناخته می‌شود، اضافه شده است. رنچر قرار است نقش همکلاسی شخصیت اصلی داستان را که جوانی مشتاق به فیلمسازی است، در دوران دبیرستان بازی کند.

سم رنچر

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم جدید اسپیلبرگ قرار است از ماه ژوئیه (تیر-مرداد) در نزدیکی لس آنجلس آغاز شود و این فیلم برای اکران در سال ۲۰۲۲ در نظر گرفته شده است. بااین‌حال، هنوز شرکتی وظیفه پخش فیلم The Fabelmans را بر عهده نگرفته است. علاوه‌بر رنچر، میشل ویلیامز در نقش مادر، پل دینو در نقش پدر، سث روگن در نقش عمو محبوب شخصیت، گابریل لبل و جولیا باترز در نقش شخصیتی با الهام از خواهر اسپیلبرگ، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم جدید اسپیلبرگ حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با الهام از دوران کودکی وی در دست ساخت است که این کارگردان آریزونا را اغلب به‌عنوان منبع اصلی الهام او برای ساخت فیلم‌هایش معرفی کرده بود. تونی کوشنر که پیش از این با اسپیلبرگ برای نوشتن فیلمنامه فیلم Munich و فیلم Lincoln همکاری کرده بود و برای هر دو فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شده، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Fabelmans را بر عهده دارد که خود اسپیلبرگ در نوشتن آن به کوشنر کمک کرده است.

فیلم West Side Story، فیلم بعدی اسپیلبرگ است که این فیلم موزیکال برای اکران در تاریخ ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) برنامه‌ریزی شده است. تونی کوشنر وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم West Side Story را بر عهده داشته است. انسل الگورت، ریچل زیگلر، ریتا مورنو، کوری استول، برایان دارسی جیمز، آریانا دی‌باس، دیوید آلوارز، مایک فایست، آنا ایزابل، مدی زیگلر، جاش آندرس ریورا، بریانا آبرزو، کایل آلن، کایل کافمن، بن کوک، هریسون کول، جولیوس آنتونی رابیو، ریکاردو زایاس، جاش آندرس ریورا، سباستین سرا، کارلوس سانچز فالو و جولیان الیا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم West Side Story حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده