نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۲۶

پیوستن مارک رافلو به اما استون در فیلم فرانکنشتاینی یورگوس لانتیموس

مارک رافلو پس از توافق با سرچلایت پیکچرز به اما استون در فیلم Poor Things به کارگردانی یورگوس لانتیموس اضافه شده است.

اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌بر اینکه یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی آثاری چون فیلم The Lobster، فیلم The Killing of a Sacred Deer و فیلم The Favourite، وظیفه کارگردانی فیلم Poor Things را بر عهده گرفته است. همچنین اما استون، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم La La Land و ویلم دفو به‌عنوان اولین بازیگران این فیلم معرفی شدند و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده تونی مک‌نامارا است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم Poor Things اضافه شده است.

طبق خبری که کولایدر منتشر کرده، مارک رافلو، بازیگر نقش هالک در دنیای سینمایی مارول به جمع بازیگران فیلم Poor Things اضافه شده است. بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش رافلو در دسترس نیست. علاوه‌براین، رامی یوسف در حال مذاکره با سرچلایت پیکچرز برای حضور در فیلم Poor Things است که حضور این بازیگر در فیلم جدید لانتیموس هنوز مشخص و قطعی نیست. فیلم Poor Things اقتباسی از رمانی به همین نام اثر آلاسدیر گری است که از آن به‌عنوان روایتی متفاوت از داستان فرانکشتاین یاد می‌شود.

اما استون روی فرش قرمز فیلم Cruella

اتفاقات فیلم Poor Things در دوران ویکتوریایی جریان دارد و یک داستان عاشقانه از عشق، اکتشافات و شجاعت علمی را در این دوران روایت خواهد کرد. این فیلم داستانی باورنکردنی از بل بکستر، یک زن جوان را دنبال خواهد کرد که توسط یک دانشمند عجیب و غریب اما بی‌نظیر دوباره به زندگی بازگردانده می‌شود. استون قرار است نقش بل بکستر را در این فیلم بازی کند. رافلو پیش از این سه بار و برای بازی در فیلم The Kids Are All Right، فیلم Foxcatcher و فیلم Spotlight، نامزد دریافت جایزه اسکار شده است، اما هرگز نتوانسته به این جایزه دست پیدا کند.

رافلو اخیرا برای بازی در سریال I Know This Much Is True توانسته جایزه بهترین بازیگر مرد در یک سریال محدود یا فیلم تلویزیونی را از مراسم امی و گلدن گلوب دریافت کند که این اولین جایزه گلدن گلوب وی است. رافلو قرار است برای نقش هالک در سریال She-Hulk بازگردد و همچنین به‌عنوان صداپیشه بروس بنر/هالک در انیمیشن ?What If حضور داشته است. رافلو اخیرا در فیلم The Adam Project به ایفای نقش پرداخته است. همچنین او ممکن است نقش اصلی سریال Parasite را بازی کند


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده