نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۳ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۲۲

ساخت فیلم لایو اکشن و سریال انیمه ای براساس کمیک کیانو ریوز

شبکه‌ی نتفلیکس به تولید فیلم لایو-اکشن و انیمه‌ی سریالی BRZRKR چراغ سبز نشان داد که رد پای کیانو ریوز در هر دو پروژه دیده می‌شود.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی نتفلیکس برای تولید پروژه‌های جدیدی براساس کمیک بوک BRZRKR (برزرکر) با کیانو ریوز دست همکاری داده است. این هنرپیشه‌ی کانادایی در ابتدا تهیه‌کنندگی و نقش‌آفرینی در فیلم لایو-اکشن BRZRKR را انجام می‌دهد و سپس در انیمه‌ی سریالی آن به‌عنوان صداپیشه‌ی کاراکتر اصلی فعالیت می‌کند. کمیک برزرکر داستان یک مبارز ۸۰ هزار ساله‌ی فناناپذیر را روایت می‌کند که تنها با نام «بی» شناخته می‌شود. این کاراکتر یک نیمه-انسان نیمه-خدا است که به یک زندگی خشونت‌بار محکوم شده است. در دوران مدرن «بی» برای دولت ایالات متحده‌ی آمریکا کار می‌کند و مشاغلی را برعهده می‌گیرد که برای هر کسی بیش از اندازه خطرناک است. بااین‌حال این کاراکتر تنها به‌دنبال راهی است تا بتواند به ماجراجویی بی‌انتهایش پایان بدهد. 

اطلاعیه نتفلیکس: اخبار هیجان‌انگیز! نتفلیکس مشغول توسعه‌ی یک فیلم لایو-اکشن براساس کمیک BRZRKR کیانو ریوز و دنباله‌ی آن در قالب یک انیمه‌ی سریالی است که داستانی شدیداً حماسی از یک مبارز فناناپذیر ۸۰ هزار ساله در طول اعصار مختلف را روایت می‌کند. کیانو ریوز در مقام تهیه‌کننده و بازیگر فیلم مورد بحث ظاهر می‌شود و یکی از صداپیشه‌های انیمه‌ی سریالی خواهد بود.

کیانو ریوز در نقش بی در کمیک بوک BRZRKR

کمیک BRZRKR براساس یک ایده‌ی بکر از کیانو ریوز خلق شد؛ اثری که این بازیگر توانا درکنار مت کیندت کار نگارش آن را انجام دادند و رون گارنی و بیل کربتری وظیفه‌ی طراحی آن را برعهده داشتند. نخستین شماره از این کمیک در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ (۳ مارس ۲۰۲۱) منتشر شد که درحال‌حاضر ۶۱۵ هزار نسخه فروخته و وارد چاپ دوم شده است. ناشر کمیک برزرکر یعنی استودیوی بوم! می‌گوید که چنین فروش بی‌نظیری آن را به پُرفروش‌ترین کمیک بدیع و تازه در تقریباً ۳۰ سال گذشته تبدیل می‌کند. شبکه‌ی نتفلیکس هنوز زمانی برای انتشار فیلم و انیمه‌ی سریالی BRZRKR اعلام نکرده است.

البته تا آن زمان شما می‌توانید خودتان را برای تماشای دنباله‌ی فیلم Matrix (ماتریکس) با بازی کیانو ریوز آماده کنید که در تاریخ ۱ دی (۲۲ دسامبر) روی پرده سینما می‌رود. لانا واچوفسکی سکان هدایت قسمت چهارم فیلم The Matrix را در دست دارد و درکنار الکساندر همن و دیوید میچل فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر در آورده است. کری-ان ماس، جیدا پینکت اسمیت، پریانکا چوپرا، جسیکا هنویک، نیل پاتریک هریس، توبی انوومر، برایان جی اسمیت، یحیی عبدالمتین دوم و دنیل برنارد نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در این فیلم مورد انتظار نقش‌آفرینی می‌کنند. فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) کیانو ریوز نیز در دست ساخت قرار دارد که برای اکران در تاریخ ۶ خرداد ۱۴۰۱ (۲۷ می ۲۰۲۲) برنامه‌ریزی شده است. فراموش نکنید که نظرات خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید و خواندن مقاله معرفی فیلمهای کیانو ریوز را از دست ندهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده