نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۲۱:۲۴

تاریخ انتشار فصل پایانی سریال Chilling Adventures of Sabrina مشخص شد؛ انتشار اولین تریلر

شبکه نتفلیکس با انتشار یک تریلر تاریخ انتشار فصل چهارم و پایانی سریال Chilling Adventures of Sabrina را تایید و اعلام کرد.

ماه تیر امسال بود که شبکه نتفلیکس اعلام کرد سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) قرار نیست برای یک فصل دیگر تمدید شود و به کار خودش در فصل چهارم پایان می‌دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان انتشار فصل پایانی این سریال فانتزی تایید و اعلام شده است. نتفلیکس امروز با انتشار یک تریلر اعلام کرد که فصل چهارم سریال Chilling Adventures of Sabrina که در ۸ قسمت تولید شده، قرار است در روز پنج‌شنبه، ۳۱ دسامبر (۱۱ دی) از این سرویس استریم منتشر شود که قرار است به اتفاقات این سریال و داستان‌های سابرینا و دارک لرد و شهر گریندل خاتمه دهد.

همچنین نتفلیکس اولین تریلر فصل پایانی سریال Chilling Adventures of Sabrina را نیز منتشر کرده است که در ابتدای آن شاهد مرور اتفاقات سه فصل اول هستیم و در ادامه بخشی از اتفاقات فصل پایانی این سریال نمایش داده می‌شود. در فصل چهارم سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا، قرار است شاهد حضور Eldritch Terrors باشیم که وارد گریندیل می‌شوند و حالا اعضای محفل باید دربرابر آن‌ها بایستند. حالا جادوگران با همکاری Fright Club باید برای نجات شهر تلاش و به یکدیگر کمک کنند. شما در ادامه می‌توانید اولین تیزر تریلر فصل پایانی سریال Chilling Adventures of Sabrina را در یوتیوب تماشا کنید.

کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه فصل گذشته، وظیفه ساخت فصل پایانی سریال ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا نیز بر عهده روبرتو آگویر ساکاسا بوده است. ساکاسا پیش از این تایید کرده بود که در فصل پنجم سریال Chilling Adventures of Sabrina قرار بود شاهد کراس‌اور با سریال Riverdale باشیم، اما این داستان اکنون در کتاب‌های کمیک ادامه خواهد یافت.


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده