نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۲۰

Chilling Adventures of Sabrina در فصل پنجم قرار بود با Riverdale کراس‌اور داشته باشد

سرانجام در فصل پنجم سریال Chilling Adventures of Sabrina قرار بود شاهد کراس‌اور با سریال Riverdale باشیم، اما این داستان اکنون در کتاب‌های کمیک ادامه خواهد یافت.

هفته گذشته بود که شبکه نت فلیکس اعلام کرد سریال Chilling Adventures of Sabrina (ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا) قرار نیست برای یک فصل دیگر تمدید شود و به کار خودش در فصل چهارم پایان می‌دهد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، خالق این سریال از برنامه خود برای ساخت فصل پنجم پرده برداشت که اکنون قرار است در قالبی متفاوت ارائه شود. روبرتو آگویر ساکاسا، خالق، نویسنده، ‌کارگردان، تهیه‌کننده و شورانر سریال Chilling Adventures of Sabrina با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود فاش کرد که فصل یا پارت چهارم این سریال قرار بود زمینه را برای خط داستانی Witch War (جنگ جادوگر) از کتاب‌های کمیک سابرینا ایجاد کند و در فصل پنجم شاهد این داستان باشیم.

طبق تصویری که آگویر ساکاسا منتشر کرده، در بخش پایینی آن شاهد حضور شخصیت‌های سریال Chilling Adventures of Sabrina هستیم و در بالای تصویر شخصیت‌های سریال Riverdale (ریوردیل) قابل مشاهده هستند که خبر از برنامه برای کراس‌اور بین این دو سریال در فصل پنجم سریال سابرینا نیز می‌دهد. ساکاسا در ادامه تایید کرد که داستان سریال Chilling Adventures of Sabrina و فصل پنجم آن که ساخت آن توسط نتفلیکس لغو شده، اکنون قرار است در قالب کتاب کمیک ادامه پیدا کند و به طرفداران ارائه شود که مشابه این اتفاق برای سریال Buffy the Vampire Slayer (بافی قاتل خون‌آشام‌ها) نیز رخ داده است.

ماجراجویی‌های ترسناک سابرینا تنها سریال کنسل شده از دنیای کمیک آرچی نیست و اخیرا شبکه CW تصمیم به عدم تمدید سریال Katy Keene (کتی کین) برای فصل دوم گرفته است. این در حالی است که پخش سریال Riverdale همچنان قرار است ادامه داشته باشد، اما سازندگان سریال کتی کین به‌دنبال یافتن یک خانه جدید برای سریال خود هستند. کرنان شیپکا، جاز سینکلر، میشل گومز، چنس پردومو، میراندا اتو، ریچارد کویل، لوسی دیویس، روس لینچ، برانسون پینچوت، ادلاین رادولف، ابیگیل کاون و تاتی گابریل از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Chilling Adventures of Sabrina حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده